Vraag

schaamhaar ouders

  • 1 January 2024
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Badge

Hee, ik ben 13 (meisje) en heb al best wel een lange tijd schaamhaar. Ik knip het altijd als het te lang word maar wil het nu ook scheren. Ik heb het nog niet aan mijn ouders verteld. Heeft iemand tips hoe je het aan je ouders moet vertellen? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Anoniemm_x_ waarom moet je het aan je ouders vertellen je kan het toch ook zelf doen zonder dat ze het weten

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn geen tips, je moet het gewoon vertellen.
Het is niet heel bijzonder, ik snap het akward kan zijn maar hun zaten vroeger ook op het moment dat jij nu zit om het te vragen.

Ik wilde ook wat gezichtshaar scheren, en ik vroeg het en ze vonden het goed (ookal wilde ze het niet eerst maar heb ze overtuigd).

Succes

Reputatie 7
Badge +5

Er zijn geen tips, je moet het gewoon vertellen.
 

@ItzJustin waarom “moet” ze het vertellen?

Reputatie 7
Badge +7

@Aubien 

ze moet niks.. maar als ze het wilt is dat de enige optie. Of ja zelf kopen maar dan komen je ouders er achter en is met misschien meer ongemakkelijk 

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien

ze moet niks.. maar als ze het wilt is dat de enige optie. Of ja zelf kopen maar dan komen je ouders er achter en is met misschien meer ongemakkelijk 

Ja oké, maar ze kan toch een wegwerp scheermesje kopen en het onder de douche doen

Reputatie 3
Badge

k had dit ook e ht een maand geleden en ik vroeg gewoon aan mn moeder of ze scheermesjes wilde kopen voor me en dan gaat zei waarschijnlijk vragen van waarom en ik zei gwn ja ik heb gewoon veel schaamhaar en ik vind het gewoon niet fijn. en toen zei ze van ja oké als jij dat echt wilt. 

Reageer