Skip to main content
Vraag

schaamhaar niet scheren raar?

• May 12, 2023
  • 12 reacties
  • 515 Bekeken

Julie09
Forum|alt.badge.img+6

Hoi ik vraag me af of jullie het raar vinden als iemand zn schaamhaar niet zou scheren (meisje) 

12 reacties

• May 12, 2023

Nee, dat is niet raar. Doe gewoon wat je zelf wilt.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 13, 2023

Nee dat is niet raar dat scheer ik ook niet

• May 13, 2023

Het is pas raar als je wat je doet je er niet goed bij voelt.

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 13, 2023

Nee het is niet raar maar het kan pijn doen ik deed het een keer voor de grap en ik gilde en mijn moeder kwam kijken en toen begon ik te huilen toen was ik 11 nu 12

• May 14, 2023

Is zeker niet raar je moet doen wat je fijn vind ik scheer me ook niet.

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 15, 2024

Nee het is niet raar maar het kan pijn doen ik deed het een keer voor de grap en ik gilde en mijn moeder kwam kijken en toen begon ik te huilen toen was ik 11 nu 12

Haha ik had ook zoiets gedaan wou voor de grap m’n benen scheren terwijl ik geeneens haren had, en toen had ik een paar weken later heel donker been haar, oopsie. Toen kwam m’n moeder erachter en moest ik keihard huilen. Ja grootste fout haha nu moet ik het wel weghalen want anders zie je het heel erg 

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 15, 2024

Nee, zeker niet raar. Ik wou het zelf eerst ook niet alleen anders vond ik het zelf niet zo hygiënisch want dan bleven er bacteriën ofzo zitten. Dus ik haal het alleen weg als het echt te veel word, want daarna word het zo prikkelig en jeukt het.

Iertje10x
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2024

Hi julie09, 

Het niet scheren is iets heel persoonlijks. Zelf hou ik daar niet zo van, en zou ik het niet 'fris’ vinden tijdens de seks, maar dit is natuurlijk per persoon verschillend. 

Ik zou in eerste instantie doen waar jij je goed bij voelt en mocht het op seks aankomen kan je altijd voor dietijd aan diegene vragen wat hij / zij fijn vindt. 

Succes!!

xoxoxo

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 17, 2025

Hey ts, nee helemaal niet raar of zo, ben 17 en heb altijd al schaamhaar gehad, doe er nog steeds echt niks aan en ga zeker nooit voor een jongen dat veranderen. Vind 't echt mooi veel haar overal daar, heb echt ook enorme bos en tussen m'n billen. Schaam me ook echt niet, ben gewoon een harig meisje. 

• March 11, 2025

Nee dat mag je toch wel zelf bepalen

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 13, 2025

Het is zeker niet raar, iedereen moet doen wat hij of zij fijn vind, ik zelf scheer bijna al m’n lichaamshaar (onderbenen en armen niet) weg. Omdat ik het prettiger en frisser vind maar het is je eigen keuze

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 3, 2025

Ik vind dat het ieders eigen keus is, en of je een jongen of meisje bent doet er echt niet toe. Zelf scheer ik niks en heb erg veel schaamhaar okselhaar en veel tussen m'n billen. Ben niet anders gewend en ga ook nooit scheren. Jongens hebben eigenlijk nooit problemen dat ik een flink behaard meisje ben. Ze moeten me gewoon accepteren en anders hebben ze dus echt pech. Als een jongen moeilijk doet om meisjes met schaamhaar kan hij geen echte vrouwen aan. Meisjes zijn ook gewoon behaard hoor.