Vraag

schaamhaar niet scheren raar?

  • 12 May 2023
  • 9 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hoi ik vraag me af of jullie het raar vinden als iemand zn schaamhaar niet zou scheren (meisje) 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Nee, dat is niet raar. Doe gewoon wat je zelf wilt.

Badge

Nee dat is niet raar dat scheer ik ook niet

Reputatie 3
Badge +3

Het is pas raar als je wat je doet je er niet goed bij voelt.

Reputatie 6
Badge +2

Nee het is niet raar maar het kan pijn doen ik deed het een keer voor de grap en ik gilde en mijn moeder kwam kijken en toen begon ik te huilen toen was ik 11 nu 12

Is zeker niet raar je moet doen wat je fijn vind ik scheer me ook niet.

Reputatie 4
Badge +2

Nee het is niet raar maar het kan pijn doen ik deed het een keer voor de grap en ik gilde en mijn moeder kwam kijken en toen begon ik te huilen toen was ik 11 nu 12

Haha ik had ook zoiets gedaan wou voor de grap m’n benen scheren terwijl ik geeneens haren had, en toen had ik een paar weken later heel donker been haar, oopsie. Toen kwam m’n moeder erachter en moest ik keihard huilen. Ja grootste fout haha nu moet ik het wel weghalen want anders zie je het heel erg 

Reputatie 4
Badge +2

Nee, zeker niet raar. Ik wou het zelf eerst ook niet alleen anders vond ik het zelf niet zo hygiënisch want dan bleven er bacteriën ofzo zitten. Dus ik haal het alleen weg als het echt te veel word, want daarna word het zo prikkelig en jeukt het.

Nee dat is juist geil, ongeschoren.

Reputatie 4
Badge +3

Hi julie09, 

 

Het niet scheren is iets heel persoonlijks. Zelf hou ik daar niet zo van, en zou ik het niet 'fris’ vinden tijdens de seks, maar dit is natuurlijk per persoon verschillend. 

Ik zou in eerste instantie doen waar jij je goed bij voelt en mocht het op seks aankomen kan je altijd voor dietijd aan diegene vragen wat hij / zij fijn vindt. 

 

Succes!!

 

xoxoxo

Reageer