Skip to main content

Hoi hoi, ik scheer al wel ff als tiener mijn schaamhaar helemaal glad en vind het helemaal prima. Het enige ding is, dat ik vind dat het erg snel terug groeit. Na 2 dagen zijn het al stoppels. Zijn er tips die ik kan gebruiken om het korter af te scheren/te voorkomen dat het snel teruggroeit? Epileren ofzo is denk ik teveel werk. Het is niet een groot probleem, maar misschien zijn er mensen hier met fijne tips! (:

 

Groetjes

Cosmetische ingreep dan blijft het weg (als je dat wil). Anders misschien ontharingscrème maar heb daar geen ervaring mee omdat ik nog niks heb. Misschien zijn er andere jongens die dat wel weten


Volgens mij zijn cosmetische ingrepen wel erg prijzig. Ontharingscreme zou een optie zijn ja, dank je! Ik laat het voor nu wel even zo, want het maakt echt niet veel uit.


@Rowan4 

Ik ken het probleem, ben zelf 13 en al flink wat schaamhaar. Scheer mij ook kaal maar naar 1,5 weer stoppels. Denk dat ontharingscreme wel goed werkt, wil dat ook keer proberen 


Het blijft groeien ook al scheer je - en als we ooit een baardgroei krijgen zal dat wss net het zelfde zijn alleen prikt dat niet in onze broek ;-)  

Heb wel eens een “wax” filmpje gezien maar da leek mij een pijnlijke zaak 

 


Ben dus niet de enige, haha! Tja, dat is het leven eenmaal. Het is denk ik gewoon een zaak van goed bijhouden als je dat wil ja. Waxen lijkt idd pijnlijk en zou ik daar ook zeker niet doen. Ontharingscreme zal ik wel een keer proberen, maar ik wacht even tot ik uit huis ga denk ik


Reageer