Vraag

schaamhaar geschoren

  • 24 May 2024
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

Ik heb met mijn schaamhaar gescheerd, het jeukt heel erg. Is dit normaal? En ook zitten er kleine haartjes die ik niet weg kan krijgen 

Btw ben nieuw 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb met mijn schaamhaar gescheerd, het jeukt heel erg. Is dit normaal? En ook zitten er kleine haartjes die ik niet weg kan krijgen 

Btw ben nieuw 

Ging het scheren beetje goed? Het kan wel gaan jeuken idd, zeker als de haartjes weer terug gaan groeien. 

Reputatie 5
Badge +3

Het kan jeuken ja. Ik heb zelf nooit jeuk, en ik gebruik niet eens scheerschuim. Ik heb een x jeuk gehad toen ik voor het eerst scheerde tegen de richting in😭😅. Het jeukt vooral als de haartjes weer terug gaan groeien gloof ik. Proberen met rust te laten als het kan. Had je scheerschuim gebruikt? Met wat had je gescheerd en met de haaren mee?

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb nog niks daar maar ik weet dat m’n broer het doet onder de douche met een wegwerp scheermesje 

Reputatie 3
Badge +1

Hoiiiii ik heb dat laatste ook gedaan en ik had dat ook heel erg. Waarschijnlijk is dat omdat dat daar nu gewend is aan de haren en als dat dan weg is kan het even jeuken. Totally fine. Ik hoop dat het helpt!!

Badge

 

Ging opzich wel goed, alleen krijg ik het laatste beetje niet weg. Dus als het kleine haartjes zijn

Het is een mesje met zeep eraan. Je smeert het zeepje erover heen en dan scheren. Ik had volgensmij met de richting mee geschoren.

 

-Onnodige quotes verwijderd-

Reputatie 5
Badge +3

 

Dat is een wegwerp scheermesje waarschijnlijk. Goedzo, met de richting mee anders is het meestal drama. Heb je het mesje omlaag gedrukt? Dan krijg je vast de rest van de haartjes weg, en die hoeven natuurlijk niet weg he, het is maar wat je zelf fijn vind.

 

-Onnodige quotes verwijderd-

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij jeukt het altijd. Ik doe het vaak in bad zodat de jeuk minder is. Als ik dan uit bad kom doe ik er vaak iets van body butter/lotion op

Reageer