Skip to main content

Hey iedereen 

Ik heb nu al tijdje dat schaamhaar groeit, sinds mijn 10de ongeveer al. Ik scheer alles weg maar merk dat er ook nog steeds wel wat meer bij komt. Nu ook tussen mijn bilspleet al, hebben jullie dat ook? 

 

Groetjes Mathijs 

ja, heb ik ook ik scheer het ook gewoon weg


Is normaal hoor, er zijn veel mensen die het van hun 10de krijgen. Ook in je bilspleet

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi hoi, dat is normaal hoor. Bij velen begint schaamhaar tussen de 10 en de 13 te komen. Bijna alle mannen (ik denk alle) hebben schaamhaar op hun ballen, billen, schaamstreek, soms beetje op de piemel en inderdaag in je bilspleet. Je kan het gewoon wegscheren. Zelf scheer ik mijn ballen en schaamstreek vooral.

 

groetjes


@Mathijs12 er zal misschien nog wel op meer plekken bijkomen. Ik ben 12 en heb nog helemaal geen schaamhaar en ook niet bij m’n ballen en ook niet tussen mn bilspleet


@Mathijs12 er zal misschien nog wel op meer plekken bijkomen. Ik ben 12 en heb nog helemaal geen schaamhaar en ook niet bij m’n ballen en ook niet tussen mn bilspleet

@Rick123 Ja klopt idd, heb ook al aardig wat schaamhaar en okselhaar als ik niet scheer. Tussen bilspleet is nieuw voor mij


Reageer