Skip to main content

Hai hai, 

Ik  heb vandaag mijn schaamhaar helemaal weg geschoren voor het eerst.  Ik durf bijna niet naar mezelf te kijken en ik voel me zo naakt ofzo? Zijn hier meiden of jongens die dat herkennen??  Is het erg als ik seks heb met een jongen en m’n schaamhaar laat staan? Niet een heel bos natuurlijk maar dan gewoon mooi getrimd? Vinden jullie jongens dit erg of vervelend? Ik ben trouwens 17. 
 

groetjes van mij ;)

Haii

Ik val zelf op jongens (en ben een jongen) maar het lijkt me een beetje gelijkaardig. Het kan (voor mij) zoals je zegt een beetje. Het hoeft inderdaad geen oerwoud te zijn, maar als er een beetje staat en het is verzorgd is het zo erg niet volgens mij. Al hangt dit natuurlijk af van persoon tot persoon.

Ik scheer soms alles weg, en dan is het soms wel even een beetje vreemd, en zoals je zegt, heel naakt. Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Vind je kaal leuk, dan scheer je gewoon alles af, heb je liever een beetje haar laat je het lekker staan. Doe vooral je zin en laat niemand dat soort dingen voor jou beslissen!

 


Hallo @anoniem meisjex …

haar op je kut is niet erg (rest van reactie verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 2).


Hai hai, 

Ik  heb vandaag mijn schaamhaar helemaal weg geschoren voor het eerst.  Ik durf bijna niet naar mezelf te kijken en ik voel me zo naakt ofzo? Zijn hier meiden of jongens die dat herkennen??  Is het erg als ik seks heb met een jongen en m’n schaamhaar laat staan? Niet een heel bos natuurlijk maar dan gewoon mooi getrimd? Vinden jullie jongens dit erg of vervelend? Ik ben trouwens 17. 
 

groetjes van mij ;)

Ik zelf ben 17  en vindt schaamhaar niet (persoonlijk) bij mijzelf mooi staan en bij meisjes ook niet echt maar als ze het wilt vind ik het best oké


Ik ben dan een jongen maar persoonlijk houd ik ervan om alles in mijn broek lekker kaal te hebben maar doen wT jij wilt


Ik ben dan een jongen maar persoonlijk houd ik ervan om alles in mijn broek lekker kaal te hebben maar doen wT jij wilt

Scheer je dan alleen je schaamhaar of ook beenhaar enz?

 

groetjesssss


Reageer