Vraag

Schaamhaar/ balhaar

  • 13 January 2021
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 14. 

Ik ben hier omdat ik me altijd schaam voor mijn gigantische bos balhaar. 

Maar ik zou het zeker niet willen weg doen. 

Wat kan ik doen voor mij zelfzekerder te voelen? 

Zijn er trouwens meisjes dat heel veel balhaar mooi vinden? 


2 reacties

Ik heb het liever kaal (of iig getrimd), maar ieder z'n ding. Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.

Maar ik zou het zeker niet willen weg doen. 

Wat kan ik doen voor mij zelfzekerder te voelen? 

Het is een afweging die je zelf moet maken. Vraag jezelf even af, waarom wil ik het weg hebben en waarom zou ik het niet willen. Dan moet je zelf beslissen wat zwaarder weegt.

Als je je er druk om maakt dat een meisje het niet fris vindt, kan je ook gewoon wachten tot deze situatie zich voordoet en dan gewoon vragen of zij voorkeur heeft. Als je nu geen relatie heb, hoef je daar dus niet per se aan te denken.

 

Een tussenweg is knippen. Dan houdt je het toch een beetje bij maar hoef je het niet te scheren. Misschien is dit iets voor jou.

Reputatie 1
Badge +1

@xLisa heeft gelijk, je zou het kunnen knippen / scheren. Ik scheer me heel soms, maar dan niet alles, want dat vind ik niet mooi en jeukt ook kpt erg (WEET DAT). Scheer het dus niet te kort.

 

In ieder geval kun je het eens uitproberen wat je zelf vindt. Ga sws niets doen wat een ander wilt, blijf bij jezelf bij deze dingen.

Ik vind mezelf als ik geil ben best geil, dus knijp ik ook soms in mijn balzak. Ik vind dit fijner met kale ballen dus dat scheer ik sowieso.
Joe!

Reageer