Vraag

Schaamhaar

  • 8 June 2020
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Ik heb best wel veel schaamhaar bij mn penis en bij mn balzak, nu heb ik dus een paar vragen.. 

(Jongens)  Scheren jullie je schaamhaar bij je penis of balzak?

(meiden) vinden jullir het onaantrekkelijk als een jongen een beetje of veel schaamhaar hebt?

Tklinkt gek maar bv tijdens het pijpen of seks?

Niet dat ik dat nu van plan ben naar om te weten voor later)

Greetz :) 


6 reacties

Hi jongen104,

ik ga jouw vragen even beantwoorden. Misschien ben ik, als gay jongen niet jouw doelgroep, maar dan hebben andere jongens misschien iets aan mijn antwoorden.

 

(Jongens)  Scheren jullie je schaamhaar bij je penis of balzak?

nee, ik scheer het niet, maar ik haal het weg met ontharingsschuim van Kruidvatmerk, dan is alles lekker glad

 

(meiden) vinden jullie het onaantrekkelijk als een jongen een beetje of veel schaamhaar hebt?

Tklinkt gek maar bv tijdens het pijpen of seks?

ik ben een jongen die op andere jongens valt, dus ga ik 'm toch maar even beantwoorden.

Zelf houd ik van ofwel kaal of getrimd bij andere jongens, wat niet wil zeggen dat als ik iemand leuk vind er echt een probleem mee heb als hij dat niet heeft. Het zou voor mij geen reden zijn om hem niet te pijpen als we daar aan toe zouden zijn. Dat zou pas echt een gemiste kans zijn. Tuurlijk heb je dan wel af en toe een haartje in je mond, maar er zijn ergere dingen.

Btw, iedereen, dus ook jij moet lekker zelf weten hoe die zijn of haar schaamhaar wil hebben.

 

Groetjes,

M&M's

(Jongens)  Scheren jullie je schaamhaar bij je penis of balzak?ja ik scheer het ja , net als de rest van mijn lichaam. 

(meiden) vinden jullir het onaantrekkelijk als een jongen een beetje of veel schaamhaar hebt?x

Tklinkt gek maar bv tijdens het pijpen of seks?X

 

je moet gewoon doen wat jij zelf fijn vind. Zoals M en Ms al zei.

Groetjes gebruiker c 

Oke bedankt guys, nog meer mensen? 

Badge

Hey

Ik als meisje maakt het niet uit als je iemand echt leuk vind dan maakt het ni uit of ie haar heeft of ni 

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb nog geen schaamhaar dus ook niet op m’n ballen, maar als het begint te groeien haal ik het zeker allemaal weg

Heyy

Ik scheer zelf boven me penis, balzak niet, vind ik niet chill.

Groetjs

Reageer