Vraag

Schaam me voor dikke buik tijdens seks, zwemmen en gym


Reputatie 1
Badge

Hey allemaal!

 

Ik ben Lunah en ben 12 jaar oud. Ik heb al sinds mijn 9e een vriendje, hij is nu 14 jaar oud! Ik heb regelmatig seks met hem, maar ik schaam me altijd als ik naakt ben, omdat ik best een dikke buik heb (vind ik zelf). Vanochtend woog ik mezelf en zag ik dat ik 50 kilo weegt, echt veelste veel! 

 

Ook bij gym schaam ik me en laatst ging ik zwemmen met vriendinnen en toen hield ik bijna de hele tijd mijn buik in. 

 

Weten mensen hoe ik me buik wat meer kan verstoppen tot ik wat dunner ben? Ik hou nu vaak mijn buik in. 

 

Groetjes Lunah!💕


14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

50 kilo is helemaal niet veel! Valt super mee.

Je bent nu 12 jaar zeg je, dan al seks? Dat is wel heel vroeg. Echt raar want dan moet je nog bezig zijn met je eerste zoen enzo. Niet seks. Maar ja ik ben jou niet

Reputatie 1
Badge

Ja, heb al ongeveer een jaar seks met hem. Ik wilde eigenlijk pas wachten tot we ouder zijn, maar dat wilde hij niet... Onze ouders weten ook niet dat we bezig zijn. 

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 7
Badge +7

Als jij niet wil dan moet hij dat accepteren. Doet hij dat niet dan zou ik weggaan van hem. Het is jou lichaam. Jij moet beslissen wat je wel wil en wat je niet wil. Daar mag hij niet de baas over zijn. Ik zou erover met hem praten want dit kan echt niet. Zou je het met je ouders over willen hebben? Want je grenzen aangeven is super belangrijk. 

Oh en mijn vorige berichtje klonk een beetje gemeen misschien maar was zo niet bedoeld. Ik wil gewoon het beste voor je. Toen ik 12 was, was ik bezig met mijn eerste vriendje en school. Niet met dit soort dingen.

Reputatie 1
Badge

Hi! Dankjewel! Ik zal het proberen aan te geven❤️... Ik durf het er niet met mijn ouders over te hebben, ze zijn namelijk best wel steng in dit soort dingen. Ik en mijn zus mogen namelijk pas seks hebben als we minimaal 16 zijn. Dat hebben we beide niet gedaan, dus doen we het stiekem. Mijn zus is 15, bijna 16 en heeft al een paar keer seks gehad en ik ben 12 en doe het al 1 jaar, af en toe als ik me vriendje zie. 

 

Je berichtje klonk niet gemeen, het is waar! Het is jong en heb er ook best wel veel spijt van🥺 had beter naar mn ouders moeten luisteren. 

Reputatie 7
Badge +7

Als hij niet accepteert dat je geen seks wil dan moet je het uitmaken. Want eigenlijk heb je tegen je zin seks dus is het verkrachting. En hij zou dat moeten weten want je heb al op heel veel scholen sinds groep 7 seksuele voorlichting en grenzen aangeven. Best wel heftig dus want waarschijnlijk weet hij wel waar hij mee bezig is…

 

Over je ouders, je zou het kunnen vertellen en dan zeggen dat je het echt niet wou. Maar dat hij dat wel wou en je maar daar in meeging. Als je namelijk dat aangeeft dan zijn ouders daar meestal wel blij mee dat jij het nog niet wou.

En als je het tegen je ouders hebt gezegd zou je eventueel nog naar de politie kunnen gaan, dan kan hij straf krijgen. Dit is namelijk strafbaar als iemand niet luistert naar je grenzen.

 

Good luck🍀🩶

Reputatie 1
Badge

Onnodige quote verwijderd

Dankjewel voor je hulp! Ooh dat wist ik niet, dat je daar strafbaar voor kan zijn!❤️ Ik zal het er met mijn zus over hebben, zij snapt alles en kan altijd alles kwijt! 

Ik ga het denk ik wel even met mijn moeder over hebben, aangezien ik nu bij mijn moeder ben (mijn ouders zijn gescheiden, maar hebben wel goed contact!) en ik daar iets sneller mee kan praten over dit soort dingen. 

Mijn moeder is ook de buurvrouw van mijn vriendje, en de moeder daarvan is mijn moeders beste vriendin. Dus daar kan ze dan ook sneller mee praten, dan ik zou gaan doen... 

Ik vind wel dat je voorzichtig moet zijn met maar de politie stappen als je zelf hem bent laten denken dat je wel wilde.  Als hij het vraagt een je zegt ja,  maar je wel het eigenlijk niet kan hij dat ook niet weten.  

Verder nooit iets tegen je zin in doen.  

Reputatie 1
Badge

Hallo,

In een eerdere topic schreef je over dat je nog niet gymde. Nu zit je opeens wel in de gym? Je hebt seks op 12? Je schreef ook over anerexia. Ik vind het een beetje vaag en ik heb net allemaal serieuze antwoorden gegeven. Als al die topics een grap waren vind ik dat best wel erg. Je kan geen grappen maken over anerexia, omdat het echt ernstig is. Als dit geen grap was dan sorry voor dit bericht.

Badge

Hallo,

In een eerdere topic schreef je over dat je nog niet gymde. Nu zit je opeens wel in de gym? Je hebt seks op 12? Je schreef ook over anerexia. Ik vind het een beetje vaag en ik heb net allemaal serieuze antwoorden gegeven. Als al die topics een grap waren vind ik dat best wel erg. Je kan geen grappen maken over anerexia, omdat het echt ernstig is. Als dit geen grap was dan sorry voor dit bericht.

Gym en de gym is wat anders he. Je hebt gym van school en de gym als sportschool

Reputatie 1
Badge

Hallo,

In een eerdere topic schreef je over dat je nog niet gymde. Nu zit je opeens wel in de gym? Je hebt seks op 12? Je schreef ook over anerexia. Ik vind het een beetje vaag en ik heb net allemaal serieuze antwoorden gegeven. Als al die topics een grap waren vind ik dat best wel erg. Je kan geen grappen maken over anerexia, omdat het echt ernstig is. Als dit geen grap was dan sorry voor dit bericht.

Hoi, ik ga niet naar de sportschool (gym) maar naar gym op school… En ja, ik heb seks gehad op mijn 12e, door verkrachting… 

Het maakt niet uit, je antwoorden op mn andere topic waren fijn! Dankjewel!

Hallo,

In een eerdere topic schreef je over dat je nog niet gymde. Nu zit je opeens wel in de gym? Je hebt seks op 12? Je schreef ook over anerexia. Ik vind het een beetje vaag en ik heb net allemaal serieuze antwoorden gegeven. Als al die topics een grap waren vind ik dat best wel erg. Je kan geen grappen maken over anerexia, omdat het echt ernstig is. Als dit geen grap was dan sorry voor dit bericht.

Hmmm ik snap er ook niet veel meer van, want je zegt dat je al een jaar seks hebt en je schaamt voor je dikke buik, maar als je verkracht bent dan kun je beter hulp daarvoor gaan zoeken toch? Nu lijkt het net of je meer problemen hebt met je buik en niet met de seks?

Maar ja als het waar is dan zou ik zo snel mogelijk hulp zoeken en gaan praten met iemand.

Reputatie 1
Badge +3

Gewoon minder eten en meer sporten. Heel simpel

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Lunah,

50 kilo is echt niet zwaar, ik was op mn 12e 56 kilo. Nu ben ik best lang, 171, weet niet hoe dat met jou zit. Maar ik denk niet dat jij dik bent.

Ook erg vervelend dat je vriendje je dwingt om seks te hebben. Ik weet niet of je al vruchtbaar bent, maar als dat zo is dan zit je straks wel met een baby. Niet gemeen bedoeld hé! Maar ik zou echt nee zeggen van af nu…

Sterkte meid,

xxx LittleMe

Hey,

Je bent niet te zwaar denk ik. Hoe lang ben je? Vul het in op een bmi meter. Dan weet je het.

Onthoud dat iedereen zijn bouw anders is.

Sterkte!

Reageer