Vraag

rugpijn ongesteld

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden, maar ik heb best last van kramp en last van m'n rug. Komt dit hierdoor? En zoja, wat kan ik ertegen doen?


4 reacties

Heb verder geen klachten als echt buikpijn ofzo ben ik wel blij mee

Hoiii! Ik weet precies wat je bedoelt. Ik had altijd een hevige menstruatie en kreeg daar ook ontzettende rugpijn van. Het verschilt per meisje wat voor klachten je hebt (oneerlijk he?) en hoeveel bloed je verliest. Aan die rugpijn is weinig te doen, behalve een paracetamolletje nemen. Beterschap! 🍀🐱

Hi Ikke13,

 

Ongesteldheidsklachten verschillen erg per persoon, maar rugklachten en kramp kunnen zeker bij de ongesteldheid horen. Je kan altijd een paracetamolletje innemen zoals Theluckiestcat ook al aangeeft. Dat neemt hopelijk de ergste pijn bij je weg.

Verder mag je jezelf ook wel een beetje vertroetelen en verwennen! Je kan bijvoorbeeld even lekker in een warm bad gaan en ontspannen. Misschien verligt dat de ergste pijn een beetje. Je kan ook een warme kruik/kersenpitkussen op je buik leggen tegen de krampen, misschien geeft dat ook een beetje verlichting:slight_smile:

 

Beterschap gewenst!:four_leaf_clover:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

hee meidd, wat vervelend voor je! ik herken je probleem helemaal, ga lekker in je bed liggen met een warme kruik dat helpt bij mij heel erg, en heee vergeet jezelf niet te verwennen he?:wink:

beterschappp! you can do it!!:heart:

Reageer