Vraag

Rook geur maskeren

  • 17 February 2023
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Zoals ik al in een eerder topic heb verteld rook ik eens in de zoveel tijd een theesigaret,

vanavond dacht mijn  moeder opeens een rookgeur uit mijn mond op te vangen. Gelukkig had ik net een ijskoffie op en geloofde ze dat de geur daarvandaan kwam, maar het heeft me wel aan het denken gezet om een betere verberger van de rookgeur te vinden dan smientjes. Ik ben nu helemaal paranoïde dat iemand anders de geur eventueel ook opvangt.  Ideeën voor middelen om de rookgeur te verbergen? (Het liefst iets wat ik makkelijk in mijn tas kan verstoppen.)


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Kouwgom of smit moeten wel gwn werken… anders je tanden poetsen of mondwater gebruiken

Reputatie 2
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ja.. heel apart. Wat natuurlijk ook een optie is: de ijskoffie was echt de boosdoener? Maar dit lijkt mij wel heel sterk. Had vandaag ook verder niks op aangezien mijn aansteker kut doet

 

Reputatie 1
Badge +3

Gewoon stoppen met roken natuurlijk.  Ik hoef je denk ik niet te vertellen dat als he zo doorgaat dat je dan hoogst waarschijnlijk op je 60e in een ziekenhuis aan de chemo zit omdat je het nu zo nodig vindt om te gaan roken als je trouwens niet al eerder ervan dood gaat. 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo

 

Stoppen is de beste methode. Je kunt het ruiken, zien en het trekt in je gordijnen. De geur krijg je misschien voor 4/10 weg maar die nicotine en teer blijft overal hangen!

 

Groetjes

Reageer