Vraag

Rook geur

  • 6 August 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen.

Om een lang verhaal kort te maken: er komt een meisje naar mijn stad om gwn ja, te hangen ofzo idk, MAAR ze rookt. Nou is t zo dat mn ouders haar niet kennen en dan denken ze dat ik rook. Zij rookt echt hard, echt fucking ketting roken. En ik weet dat ik dan echt naar peuk ga ruiken. Hoe kom ik dan van die geur af?


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Ja dat is zwaar irritant. Ik schrijf gewoon even alles op dat ik kan bedenken.

Misschien zou je daarna extra deo op kunnen doen, maar ja, dan ruik je weer naar heel veel deo, das ook een beetje opmerkelijk. 
Anders een geurtje, als je die gebruikt?

Of misschien zou je ook je shirt kunnen wisselen, dan ruikt het al wat minder. Dat is alleen wel wat meer moeite.

Het makkelijkste voor jou is natuurlijk als je vraagt of ze niet wilt roken als je er bij bent. Je zou in ieder geval ervoor kunnen zorgen dat je niet vol in de rook staat, zo ruik je in ieder geval al wat minder.

Bovendien, kan je je ouders ook uitleggen dat je iemand hebt gezien die rookte terwijl je erbij stond. Misschien dat ze dan wat minder raar opkijken van de geur. 

Ja dit is wel een beetje waar ik op kan komen nu… Misschien dat iets werkt! Ik weet het niet… heb het nog nooit uitgeprobeerd. 
 

Veel succes! En laat even weten of iets werkt!

(Als je wilt)

 

-Yodema

 

 

Reageer