Vraag

Rolletjes vegen van huid

  • 21 December 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoihoi,

Als ik met mn hand over mn huid wrijf, vooral tijdens of na het douchen, of als ik gezweet heb, komen er rolletjes van mn huid af. Van die zwart grijze huidcellen ofzo. Wat is dat en is het goed of niet?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, niks geks aan hoor. Dat zijn gewoon losse stukjes vuil en dode huidcellen inderdaad. Als je wrijft dan druk je dat als het ware bij elkaar en wordt het een soort zwart omdat het vuil en alles wat je in elkaar rolt samen donker is. Ik zou trouwens niet té hard over je huid wrijven maar gewoon losjes , met de spons onder de douche is al genoeg, en als je toch gaat wrijven, wat je dan als rolletjes in je hand of op je huid ziet is dus gewoon dood materiaal en wat losgekomen vuil door het douchen.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb dit een keer in de zoveel tijd. Maar heb je dit echt altijd? Want dan weet ik het niet.

 

Liefs,

         M.

het is waarschijnlijk als je te warm heb gedoucht dus daarom zou ik niet boven de 40 c douche n

Reputatie 5
Badge +3

Ja lukt altijd wel, niet overal maar mn onderbenen armen en handen. Ik douch trouwens niet warm hoor een stuk onder 38 C. Is wat ik doe hetzelfde als scrubben?

Reageer