Vraag

roken/vape

  • 18 April 2023
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik wil graag een keertje roken of vape gewoon om een keertje uit te proberen alleen mijn vader en oma willen dat niet dus ze gaan het sowieso niet kopen voor mij en mijn broers ook niet 

hoe moet ik er aan komen ?

hoe wordt ik niet betrapt op roken/vape?


6 reacties

Hoi @Gekehenkie ,

Mijn advies: niet doen.

Voor je het weet ben je verslaafd en dat wil je echt niet.Daar krijg je echt spijt van.

 

Ik zou er helemaal niet eens aan beginnen, ook niet om een keertje te proberen. Voor je het weet wil je alleen maker vaker gaan doen en ben je eraan verslaafd.

Reputatie 3
Badge +1

Er bestaat een goede Netflix documentare waardoor je na het kijken niet eens meer een sigaret of vape wilt aanraken.

 

Ik zou het niet doen: kans op grote verslaving, kans op zwarte teer longen, meer kans op kanker (zelfs met vape door het lood), en noem zo maar op...

Reputatie 5
Badge +4

Hey!!

Ik heb zelf een keer gedaan met een vape. Maar heb dat ding gelijk weggelegd ik vindt het heel vies en heb geen behoefte aan om nog een keer te doen maar eigenlijk moet je het sowieso niet proberen maar deed het toch 

Groetjes!!!

Reputatie 7
Badge +17

Niet aan beginnen. Zonde van je geld.

Van vape weet ik het niet maar als je echt gaat roken komen anderen daar wel achter. De stank gaat echt overal inzitten (kleren, haar, noem maar op).

Reputatie 7
Badge +9

Oké thanks 

Reageer