Skip to main content

Hi, 

Ik ben 13 jaar en ik heb vrienden die roken en ik wil eigelijk ook een keer mee roken. Veder blowen ze ook ik weet niet of ik dat ook ‘al’ wil. Ik wil niet dat mijn ouders het door hebben hebben jullie daar tips voor. Weten jullie wat ik moet doen 

 

Heyy @testing,

Ik heb zeker een goede tip voor je, het niet doen. Roken/blowen is echt heel erg slecht voor je ook al probeer je het maar een keer. Ook die ene keer is niet goed voor je gezondheid en het is erg verslavend dus ik zou het echt niet doen.

Het verbergen voor je ouders is ook niet te doen want die gaan echt wel ruiken dat je hebt gerookt/geblowt. De geur van sigaretten en rook is heel sterk en dat verbergen is niet te doen.

Groetjess van ItsJustMe <3


Hey, Wees sterk en geen kuddedier en gan gewoon niet roken of vapen of blowen. Sta erboven en wees jezelf! 

Liefs Tover xxx


Ik rook zelf maar was na een paar keer proberen zo ver dat ik steeds vaker wilde roken en nu vast rook. Dat is het risico dat je neemt. Ik rookte ook stiekem een tijdje dus het verborgen houden kan wel.


Hai, er is echt helemaal niks goed of aantrekkelijk aan vapen of roken. Je hebt er helemaal geen klap aan en je longen zijn het grootste slachtoffer. Don't !

Doby X


Hallo @testing 

Ik zal het niet doen…

Lijkt me vies en het is ook nog eens slecht voor je. Het is lastig om ze niet te volgen, maar het ademen zal daarna ook lastiger gaan… Succes met je keuze!

Salam :) 


Niet doen, nooit aan beginne ook niet 1 keer. En ook niet om stoer te doen of om je vrienden te kopiëren. 

Het is slecht voor je, het is duur, en je stinkt gelijk uit je bek, ik heb eens een meisje gekust en weeueueh het leek wel ofdat ik een asbak aflikte. 


Hoi @testing ,

Ik zou het echt niet doen, het is heel ongezond en je kunt er longziektes van krijgen. Ook al doe je het maar één keer, dan word je waarschijnlijk verslaafd en dan wil je het vaker doen. Ga niet meedoen met je vrienden, maar maak gewoon je eigen keuzes. Je bent pas 13, dat is echt veel te jong (eigenlijk zou je op geen enkele leeftijd moeten roken, het is voor iedereen slecht). En je ouders gaan er sowieso wel een keer achterkomen, want dat ruik je meteen als je gerookt hebt. Ik wens je nog veel succes!

Groetjes, Hoiii47


Het nieuwe stoer: niet roken, blowen of vapen 💪😎  

Groetjes liefs Tartan X 


Reageer