Vraag

roken?

  • 8 December 2020
  • 7 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal,

Zoals je in mijn vorige topics ook al kan lezen , zit ik op 3 gymnasium en wil ik al ongeveer een half jaar roken.

Ik wil het echt heel graag, alleen ben ik bang dat andere mensen me raar vinden, dat leerkrachten me zien roken, dat ze dat doorvertellen aan mijn ouders, dat mijn ouders erachter komen op de een of andere manier.

Maar dat is niet het enige, ik droom nu serieus al een week elke dag over dat ik sigaretten ben aan roken.

Waarschijnlijk krijg ik op deze topic weer heel veel reacties van dat moet je niet doen.

Maar wat als ik er echt nog maar over droom en ik het echt super graag wil proberen.

Het lijkt me zo lekker…

Alleen weet ik niet hoe ik aan sigaretten moet komen

PLS REACTIES ALS JE EEN ROKER BENT HOE HET IS ALS JE GEEN ROKER BENT GEWOON TIPS IK REAGEER ALTIJD

groetjes Myrthe2006


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

PLS LAAT EEN REACTIE ACHTER ELK SOORT IS EEN HULP VOOR MIJ...

Heb je misschien vrienden die roken? Dan kan je gewoon een keertje een trekje nemen van hun. Maar, ik ga het toch zeggen, je moet heel goed denken over hoevaak je het gaat doen want voor je het weet ben je verslaafd. 
En je ouders kunnen er ook achter komen omdat je naar rook ruikt of als je een aansteker in je zak laat zitten.

Ik hoop eigenlijk dat je het niet gaat doen maar je moet het zelf weten.

J8j8

Reputatie 2
Badge +2

hoi,

Bedankt voor je reactie!

Ik wil het echt maar 1 keer proberen.  Ik heb wel iemand die ik ken die rookt, maar hij is geen vriend van me…

groetjes Myrthe2006

Is diegene die rookt wel aardig? Dan mag je misschien wel meeroken, ook wel een keertje gezellig voor hem dan. Zorg wel echt dat je het bij 1 keertje houdt dan ajb.

Alleen weet ik niet hoe ik aan sigaretten moet komen

Dat lijkt mij ook beter ook.

Het lijkt me zo lekker…

Niets is zo lekker als je luchtwegen verbranden en je longen asfalteren.
Het lijkt mij dus sterk af te raden, ondanks jouw dromen en wensen, om dat te proberen.

Je weet dat het niet verstandig is om je hand in een open vuur te steken zonder dit uitgelegd te krijgen, dus ik zien niet echt hoe dit anders is.

Reputatie 2
Badge +2

Pls meer reacties

Hey

Ik heb één keer gerookt, dat was toen op een feestje met vrienden die al een jaar lang wilde dat ik het tenmiste één keer probeerde. They got their wish. Zelf vind ik roken niet zo'n big deal, ten eerste omdat je het zelf moet weten maar ook ten tweede omdat het helemaal niet zo bijzonder is. Ik raad het ook altijd gewoon af niet omdat het slecht is, dat weet iedereen wel, maar vooral omdat je er echt niks aan hebt. 

Reageer