Skip to main content

hoi, ik ben een meisje van 14. 

ik heb twee grote rode vlekken op mijn borst en ze jeuken en branden.  het is vooral waar geen kleding zit. het zit vooral tussen mijn bh bandjes in. op mijn rechter arm heb ik ook een vlek en mijn linker arm brand gewoon heel erg.

ik ben net even snel onder de douche geweest en de vlekken zijn nu weg. maar m'n borst blijft pijn doen en als ik met mijn vinger zacht over mijn borst strijk heb ik het gevoel dat ik met een mes door een laagje van mijn vel heen snij.

weet iemand wat ik moet doen?

Ik zal naar de huisarts gaan, en je ouders vertellen. Zij kunnen jou helpen

Groetjes mij @Anoniemxv 


ik heb het aan mijn moeder verteld en ze vroeg waar het zat. ik vertelde het haar en liet het haar zien. ze voelde het voor de paar seconde dat ik het toeliet. daarna deed het teveel pijn en gooide ik mezelf naar achter.

ik wacht nog even af. als er maandag of dinsdag nogsteeds/weer vlekken zijn ga ik wel naar de huisarts


even een snelle update.

de vlekken zijn nog niet terug maar mijn huid irriteert nog wel. mijn armen doen nu ook echt pijn. ik weet niet of jullie eens een keer verbrand zijn door de zon maar zo'n gevoel heeft het.

is het verstandig om naar de huisarts te gaan of nog even te wachten?


Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Ja, je kan het beste wel naar de huisarts denk ik. Mijn moeder had ook zoiets en had daar toen crème voor gekregen. Ik weet niet meer precies wat het was.


@ikweethetnietmeer2009 , ik zou naar de huisarts gaan ja. Dit is wel ernstig denk ik

 


Reageer