Vraag

rode vlekjes

  • 26 September 2021
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik snij mezelf vaak meestal ook om de dag

Maar ik krijg allemaal rare rode vlekjes (naast de wonden) wat is het? Ik weet het niet op internet te vinden 🤷🏼‍♀️ En me “ex“ weet t ook niet :( iemand?? 


6 reacties

geen idee, maar het is het beste om met het snijden te stoppen. Dan heb je die rode vlekjes ook niet en het is veel beter voor je lichaam en je gezondheid. Dat stoppen kan moeilijk zijn, maar ik weet zeker dat je het kunt! 

succes!

Reputatie 2
Badge

Dankjee :)) ik doe me best al 

fijn te horen dat je je best doet! gaat je echt lukken! ik weet het zeker!

zet hem op!

Reputatie 2
Badge

Dankjeeee 

Heyy

 

Die rode vlekjes kunnen een reactie zijn van je huid.. Je snijdt jezelf waardoor er dingen beschadigingen en daar reageert je huid natuurlijk op, maar zeker weten doe ik het ook niet.

 

Het is zoals Ikke13 al aangeeft inderdaad beter om te stoppen met snijden. Goed dat je daar al je best om doet want het initiatief ervoor hebben is al een goede stap! 

 

Misschien heb je nog iets aan dit topic hieronder. Daar staan heel veel alternatieven tegen zelfbeschadiging. Misschien staat daar iets tussen wat je kan doen ipv het snijden. Stoppen is misschien erg lastig, maar als je steeds wat meer kan afkicken ben je goed op weg! Het is namelijk wel beter voor je om te stoppen en hopelijk verdwijnen die rode vlekjes dan ook snel :)

 

Succes! Jij kan dit en ik geloof in je:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge

Ahh oke!! 

Dankjeee!! Het betekend veel!! 

Reageer