Vraag

Rode vagina na masturberen

  • 26 March 2023
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Haii ik ben een meisje en ik ben 12 en Ik had me gevingerd met allemaal dingen maar nu is mijn vagina helemaal rood en 2 dagen daarna is het helemaal aan het jeuken en ik heb al goed schoongemaakt met water en sudocream opgedaan maar jeukt nogsteeds en doet pijn aan mijn schaamlippen (niet in me vagina maar er buiten) en ik wil niet naar de dokter want dan moet ik alles uitleggen please help me

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai,

 

Ik ben een jongen, en weet zelf niks er vanaf hoe het werkt bij meisjes en zo.

Maar als het pijn doet en/of voor jouw gevoel er niet goed uit ziet, ga dan direct(!) naar de huisarts. Want iets moeten uitleggen is minder erg dan straks bijvoorbeeld heel veel pijn te hebben, wat voorkomen had kunnen worden.

 

Btw, de huisarts heeft echt wel meer gezien naast alleen jou. En daarbij komt ook nog: vingeren is niet raar of apart, het is normaal. Je probeert dingen uit.

En doe voortaan maar niks meer in je vagina (of er rond omheen?) wat er niet voor is gemaakt.

Reputatie 3
Badge +1

Kan je het ook gewoon zelf oplossen met creams ofz

 

Badge

Kan je het ook gewoon zelf oplossen met creams ofz

 

Beter van niet. Aangezien ik niet weet wat je precies hebt gebruikt weet ik ook niet hoe erg het probleem is, maar als dit nog langer zeer blijft doen lijkt het me echt wel slim om even de huisarts een bezoekje te brengen.

Reageer