Vraag

Riemen vragenlijst voor jongens

  • 1 February 2023
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb altijd een riem om en heb ook veel riemen. Ik was even benieuwd hoe dat bij andere jongens zit. Daarom een vragenlijstje.

  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit?
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat?
  3. Hoeveel riemen heb je?
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)? 
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is?
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet?

6 reacties

heyyy ik heb eigenlijk nooit een riem om, omdat ik het niet zo lekker vind zitten en ik heb vaak een jogging/trainings broek aan dus dan heb ik het ook niet heel erg nodig 

(: groetjes Tai

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Mijn antwoorden

  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit? Vaak. Behalve natuurlijk bij sportbroekjes
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat? Beide maar vooral om het hoog te houden en om dingen aan te hangen zoals kompas, zakmeshouder of multi tool als ik zeil of nr de scouts ga en een dikke riem voor mijn kilt
  3. Hoeveel riemen heb je? 5
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)?  1 dikke brede voor een kilt en 2 gewone en 2 scouts riemen met haakjes en lussen
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is? Soms. Bij de kilt sowieso en met scoutskleding zie je hem ook
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet? Ja zeker. Voor nette kleding een andere dan voor outdoor of rok ;)

Leuke vragen trouwens!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tom06 ,

Ik heb altijd een riem om en heb ook veel riemen. Ik was even benieuwd hoe dat bij andere jongens zit. Daarom een vragenlijstje.

  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit? Bijna altijd als ik een lange broek aan heb
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat? Allebei
  3. Hoeveel riemen heb je? wel meer dan 10, maar sommige (van papa) zijn nog te groot voor mij
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)? Uhm, meeste met gesp, maar ook een paar met een soort schildje (of hoe noem je dat) met alleen letters of een plaatje erop en aan de achterkant van dat schildje zit zo’n  puntje wat je in een gaatje van de riem moet steken Zo breed als dat ze net door die lusjes in mijn broek passen en meeste van leer, maar ook wel van een soort stof en soms een beetje elastiek achtig met een soort klemding, niet met gaatjes. Die van leer zijn zwart of bruin, die andere soms met kleurtjes
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is? Ja, maar ik heb vaak een hoodie aan en die zit niet in mijn broek…dus…
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet? Ja, moet wel een goeie combi zijn, ik wil niet voor gek lopen

Net als @Tai6565  heb ik thuis vaak een strakke jogging aan met een t-shirtje en soms een hoodie of trui erover. Lijkt me cool om van die riemen te hebben met allemaal 'gereedschap’ eraan @Julian12 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 3
Badge +1

Leuk om jullie reacties tot nu toe te lezen! Hierbij heb ik hem zelf ingevuld.

  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit? Eigenlijk altijd. Elke broek met riemlusjes doe ik standaard een riem doorheen.
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat? Allebei: het zit gewoon veel lekkerder en ik vind het ook gewoon stoer staan.
  3. Hoeveel riemen heb je? Zo’n 15 stuks
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)? Ik heb eigenlijk alleen brede riemen en allemaal van leer. Ze zijn tussen de 4 en 5 cm breed. Ik heb ze in allemaal kleuren en verschillende gespen. Zwart, bruin, cognac en wit. En ook een paar studsriemen. Sommige riemen hebben een enkele pin, maar ik heb ze ook met een dubbele pin.
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is? Ja soms wel en soms niet. Ik sta best veel op een podium en doe dan vaak een overhemd aan die ik in m’n broek draag. Dan zie je m’n riem natuurlijk altijd. Bij een T-shirt of een hoodie hangt het ervan af hoe die valt of je m’n riem ziet.
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet? Zeker! Om een jeans gaat standaard een brede riem en om een chino een wat smallere. Bij witte sneakers heb ik bijvoorbeeld ook vaak ook een witte riem.
Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit? Bij een lange broek altijd. Niet bij een jogging of trainingsbroek natuurlijk.😄 Bij korte broeken eigenlijk nooit.
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat? Beide.
  3. Hoeveel riemen heb je? 8
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)? 4 zwarte en 4 bruine van leer. 3,5cm breed. Merk: Jack & Jones.
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is? Niet echt. Ik draag meestal hoodies en vesten dus dan zie je de riem sws niet.
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet? De bruine draag ik bij een blauwe spijkerbroek. Ik gebruik ze bijna nooit want ik draag bijna alleen maar zwarte broeken de laatste tijd.
Badge
  1. Hoe vaak heb je een riem om? Altijd, vaak, soms of nooit?        altijd
  2. Waarom heb je een riem om? Om je broek op te houden? Of omdat het leuk staat?   beide 
  3. Hoeveel riemen heb je?  4
  4. En wat voor soort riemen heb je (breedte, materiaal, kleuren, soorten gesp)? die ik nu aan heb 4 cm blauw elastiek gesp
  5. Draag je je kleding zo dat je riem te zien is? nee draag alleen maar hoodies
  6. Hou je rekening wat je aan doet welke riem je dan om doet? wel een beetje 

Reageer