Rechterbal niet in bal zak


Reputatie 1
Badge +4

Hoi jonge 14 jaar mijn rechter bal zit niet in me balzak maar ik kan het wel voelen aub tips 


20 reacties

Reputatie 1
Badge +4

Plz advies 

Reputatie 5
Badge +5

Dat had ik vroeger ook vaak maar dan met m’n beide ballen, toen balletjes haha...grapje.  Zit het hoog of niet? Als je hem voelt kun je hem voorzichtig proberen naar beneden te drukken

Reputatie 1
Badge +4

Heb ik geprobeerd maar een paar centimeter voor de balzak krijg ik het niet veder :(

Reputatie 5
Badge +5

Je moet dan eigenlijk voorzichtig doorduwen. Het kan zijn dat het een beetje pijn doet

Reputatie 1
Badge +4

Je moet dan eigenlijk voorzichtig doorduwen. Het kan zijn dat het een beetje pijn doet

Ok zal het straks proberen wens me geluk 

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik wens je zeer zeker geluk, hou me op de hoogte. Als je denkt dat het te veel pijn doet zou je toch naar de huisarts moeten gaan

Reputatie 1
Badge +4

Dus ik moet hem rustig naarbeneden duwen tog?

 

als het niet lukt kan je ook gewoon een paar keen goed springen en hard neerkomen. als het echt niet lukt moet je misschien een afspraak met de huisarts.

Reputatie 1
Badge +4

Ik kan hem een beetje al in me balzak voelen maar hij gaat er heelenmaan in Is er een speciale Tegniek voor om het te toen?

 

Reputatie 5
Badge +5

Ja er is wel een techniek voor maar dat is lastig te omschrijven

Reputatie 1
Badge +4

Stuur een link waar ik hem kan vinde of je leg hem uit 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +4

Ja er is wel een techniek voor maar dat is lastig te omschrijven

Wil je het uit leggen plz 

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik zal het proberen. Zoals m’n vader het altijd bij mij deed. Met je duim de zaadbal zoeken bij je schaamstreek (de voorkant van je zeg maar) en met je wijs- en middelvinger ga je aan de achterkant van je ballen. Trek je ballen wat van je af (naar voren) en probeer met je wijs- en middelvinger de onderkant van je zaadbal te vinden. En probeer dan met “massage achtige bewegingen” je zaadbal weer terug  “te masseren”.  Probeer hem er niet in 1x terug te duwen maar rustig aan. 
suc6 en ik lees het wel of het gelukt is👍💪

Ik las ook iets van als je zaadbal zelf niet meer terugkomt dat er iets bij je “lieskanaal” ofzo te veel ruimte zit. En dat het verstandig is om naar je huisarts te gaan.

Suc6 bro ik hoor het graag

Reputatie 5
Badge +5

Is het gelukt?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb ook weleens als ik aftrek dat ie dan in een keer naar binnen schiet ofzo. Geen idee hoezo is echt raar.

Reputatie 1
Badge +4

Ik zal het proberen. Zoals m’n vader het altijd bij mij deed. Met je duim de zaadbal zoeken bij je schaamstreek (de voorkant van je zeg maar) en met je wijs- en middelvinger ga je aan de achterkant van je ballen. Trek je ballen wat van je af (naar voren) en probeer met je wijs- en middelvinger de onderkant van je zaadbal te vinden. En probeer dan met “massage achtige bewegingen” je zaadbal weer terug  “te masseren”.  Probeer hem er niet in 1x terug te duwen maar rustig aan. 
suc6 en ik lees het wel of het gelukt is👍💪

Ik las ook iets van als je zaadbal zelf niet meer terugkomt dat er iets bij je “lieskanaal” ofzo te veel ruimte zit. En dat het verstandig is om naar je huisarts te gaan.

Suc6 bro ik hoor het graag

De uitleg kan je die beter uitleggen ? 

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan als het blijft gebeuren dat ie omhoog gaat zul je misschien geopereerd moeten worden 

Reputatie 1
Badge +4

Ik denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan als het blijft gebeuren dat ie omhoog gaat zul je misschien geopereerd moeten worden 

Hij schiet niet omhoog maar hij moet omlaag komen in me bak zak 

 

Reputatie 7
Badge +5

Dat snap ik maar is die dan nooit ingedaald of gaat ie vake “naar boven”?

Reputatie 1
Badge +4

Dat ik weet is ie nog nooit ingedaalt meschien vroegen wel maar dan ie weer baar boven is ge gaan 

Reageer