Skip to main content
Vraag

Rare soort uitslag.

• August 15, 2023
  • 32 reacties
  • 708 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 5, 2024

Mooi dat het beter gaat inmiddels. Je gebruikt nu dus geen medicatie meer?

Nee, ik gebruik nu geen medicatie meer. Het jeukt gelukkig nog steeds niet, dus het is vooral afwachten.

-OnlyMe

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 5, 2024

@OnlyMe , ik zag dit topic weer voorbij komen en ben benieuwd, hoe is het afgelopen? Met je bulten?

Groetjes mij @Anoniemxv 

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • March 6, 2024

Hallo @Anoniemxv !

Ik gebruik dus op het moment geen medicatie of zalf of iets meer, en af en toe jeukt het wel of duikt het weer even op, maar de bulten zijn niet meer te zien en genoeg douchen en zorgen dat mijn huid niet uitdroogt helpt enorm!

-OnlyMe

MyJu11
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 10, 2024

Oei… Echt rot voor je… Heb je al op internet gezocht wat die bultjes kunnen zijn? Als je weet wat het is, kun je waarschijnlijk ook een oplossing vinden. 

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 3, 2024

hey oud topic weet ik maar kan het psoriasis zijn ik heb het ook en alle symptonen lijken op die van mij….

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 27, 2025

Heb je nog een update ​@OnlyMe?

Groetjes Lupus

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 28, 2025

Hey ​@MyJu11 Om eerlijk te zijn zoek ik dit soort dingen nooit op op het internet, daar wordt je alleen maar bang van gemaakt, ik laat het liever over aan de dokters.

@stitch1234 Ik heb geen flauw idee wat dat is..

@Lupus (Coole username) ik tot nu toe is het (nog) niet komen opdagen, ik denk dat het een combinatie was van ongesteld zijn & aleve slikken was, daar ben ik recent achter gekomen dat ik er allergisch voor ben omdat mijn gezicht steeds opzwol, maar ik denk dat dit er misschien ook wel bij hoorde.

-OnlyMe