Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 13 en ik heb een vraag.

Ik ben groot fan van Jeremy Fragrance. Hij is een leuke knappe man die in videos aan mensen hun nek ruikt en vervolgens probeert te raden welk geurtje ze dragen. Dit vind ik zelf heel leuk om te kijken en ik wilde dit zelf ook proberen, dus ik besloot ik vorig weekend om aan een vrouw haar nek te ruiken. Alleen gaf ze me een hele rare reactie toen ik zei dat ik dacht dat ze dior savauge droeg. Ze leek bijna bang. Ik probeerde dit bij een paar andere mensen maar ze leken allemaal erg afstandelijk. Nu zit ik met een dilemma, ik vind het erg leuk om mijn grote voorbeeld na te doen, maar ik wil anderen niet lastigvallen. Is dit normaal

 

Xx Pien Fragrance

Heyy,

Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als een wildvreemde zomaar ineens in mijn nek gaat zitten ruiken.. Ik denk dat je er beter mee kan stoppen want het is niet netjes om te doen en anderen zitten hier echt niet op te wachten. 

Groetjess, ItsJustMe :)


Ik zou er inderdaad mee stoppen. Het is wel ongepast als je zomaar aan iemand gaat ruiken. Het is logisch als iemand tegen je zegt "ik denk dat je ... Op hebt" dat mensen je raar gaan aankijken 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer