Vraag

Rare dingen na vaccin

  • 27 July 2021
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey iedereen, gisteren heb ik mijn vaccin gekregen en ik voelde mij direct heel duizelig, het werd helemaal zwart voor mij en ik moet dan telkens met mijn benen op een stoel liggen zodat mijn hersenen meer bloed krijgen. Maar ik krijg  dit elke keer als ik een spuitje krijg. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?


1 reactie

Wat vervelend dat je hier last van hebt.
Weet je ook hoe lang dit meestal duurt?
Natuurlijk is het tijdelijk, maar dan weet je ook hoelang je het ongeveer uit moet houden.

 

Gezien het hier op lijkt en op basis van wat je geschreven hebt, neem ik aan dat je bloeddruk gedaald is.
Het bloed lekt gelukkig niet uit je lichaam, wat betekent dat je aderen verwijd moeten zijn.
Een grotere inhoud met eenzelfde hoeveelheid bloed zorgt namelijk voor een lagere druk.

 

De enige tips die ik van die website kan halen en die nuttig kunnen zijn hebben dan ook te maken met het verhogen van de bloeddruk.

Ik zou je afraden om nu een schep zout te nemen, hoewel dat een effect heeft op je bloeddruk.
Een beetje kan geen kwaad, maar het lijkt mij sterk dat je nu te weinig binnenkrijgt.

Voldoende blijven drinken en cafeïne binnenkrijgen kan bij een te lage bloeddruk helpen, volgens de site.
Cafeïne zou de bloedvaten vernauwen, waardoor er minder ruimte is voor het bloed en de druk toeneemt.

 

Hopelijk heb je er iets aan, maar het kan zijn dat je dit gewoon uit moet zitten.

 

Reageer