Vraag

Puistjes wat nu??

  • 20 February 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyhey ik ben een meisje 13 en ik heb heel erg veel last van achne. Het gaat de laatste tijd wel beter maar ik voel me er toch niet fijn bij.. Weten jullie wat ik hier tegen kan doen? 

Alv bedankt Xxx


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

rozenwater, maskers etc helpen ook zijn er speciale cremes die acne verbergen/ weghalen

Reputatie 3
Badge +3

Hi ik heb zelf ook heel veel last gehad van puisjes in de brugklas (zit nu in de 2e) er zijn niet echt dingen om het echt weg te laten gaan maar je kan het wel verzachten met slakkenslijm gel maar het beste is om er gewoon van af te blijven want als je er allemaal aan gaat zitten krabben en doen dan word het alleen maar erger en als je er echt heel veel last van hebt kun je altijd nog naar de huisarts en je hoeft je er al helemaal niet voor te schamen iedereen krijgt het opgegeven moment wel 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi! 
volgensmij is het beste wat je kan doen; er niet teveel aan zitten (liever helemaal niet) 

water drinken…

je gezicht elke ochtend&avond wassen (met alleen water) 

ga ze ook niet uitknijpen

wat soms ook helpt is vaker de hoes van je kussen (slaap kussen zegm.) verwisselen, dat je niet altijd door je “viezigheid” van de dagen daarvoor rolt..

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Hey 

ik heb dit ook een beetje ik was mijn gezicht met speciale zeep (ochtend en avond) en in de avond doe ik zinkzalf aan om te gaan slapen. Bij mij werkt het (of andere speciale zalfjes daartegen aandoen)

bye

Reageer