Puistjes en mee-eters

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik heb dus veel last van puistjes en mee eters op mijn gezicht, schouders, bovenarmen, rug en ook op mijn borsten, ik schaam me hier echt super erg voor en het maakt me ook heel onzeker. Ik weet niet waarom  ik dit zo erg heb en ik heb al allerlei middeltjes/trucjes geprobeerd om het minder te laten worden maar niks helpt en ik weet niet wat ik nu moet doen, heeft iemand tips? en ben ik de enigste die hier zo veel last van heeft? 


3 reacties

Had het een paar jaar terug ook. En ik kan je één ding zeggen: onmiddellijk stoppen met die middeltjes en trucjes. De meeste werken niet en sommige kunnen het zelfs verergeren. Het beste is om naar een dermatoloog te gaan. Die kan je helpen, dat is ook bij mij gebeurd en na 4 maanden was het ook verdwenen. 

Hoi, als het erg is kun je het beste naar de dermatoloog, en zoals petergrifgin67 zegt je moet niet naar het internet gaan luisteren en alle skincare kopen of zelf maken of goedkope en slechte maskertjes proberen etc.. dit irriteert de huid meestal juist meer:( goed water drinken dat is sws altijd gezond en ik mix mijn water soms met appelcider azijn, ik heb geen bewijs dat het goed is, maar mensen zeggen dat appel cider azijn goed voor de huid is en voor nog veel meer, maar het is wel vies.

Reputatie 1
Badge

uhm ik heb dit ook en ook exeem nu nog steeds maar me vader zegt dat als je vis eet en gwn elke ochtend en avond je gezicht met een warm washandje wast dat het snel over is (ik ben 12 btw) maar ok bij mij werkt het een beetje ik hoop bij jou ook

xxx sky

Reageer