Vraag

Pubertijd 16 jaar

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik ben 16 jaar oud en heb eigenlijk een best kleine penis. Me voorhuid zit ook nog vast, soms gaat die wel ver over de eikel maar is die extreem gevoelig. Ik heb wel al 1 tot 2 jaar schaamhaar boven de penis en op de balzak. Me stem is momenteel aan het veranderen en haren op de oksels komen ook. Paar inimini zwarte haartjes op de buik. Er is sprake van een late pubertijd maar groeit de penis als laatste? En gaat die voorhuid nog Los? Bij het klaarkomen komt er wel redelijk veel uit. Het is alleen jammer dat ik het niet heel goed schoon kan houden omdat me voorhuid er nog zit. 


7 reacties

Toevoeging: als ik mijn voorhuid een stuk naar achterhaal dan lukt dat niet bij de achterkant lijkt wel alsof die vast zit ofzo. 

Ik denk dat er inderdaad sprake Ivan een late puberteit. Mocht er over een half jaar nou nog geen verschil zijn dan kan je naar je huisarts gaan (dat ka nu trouwens ook natuurlijk).

Toevoeging: als ik mijn voorhuid een stuk naar achterhaal dan lukt dat niet bij de achterkant lijkt wel alsof die vast zit ofzo. 

Uiteindelijk zit ie wel vast natuurlijk maar het is mij niet helemaal duidelijk waar. Ik weet niet of dit het geval is, maar Check even deze link over een strakke voorhuid.

Ik denk dat er inderdaad sprake Ivan een late puberteit. Mocht er over een half jaar nou nog geen verschil zijn dan kan je naar je huisarts gaan (dat ka nu trouwens ook natuurlijk).

Toevoeging: als ik mijn voorhuid een stuk naar achterhaal dan lukt dat niet bij de achterkant lijkt wel alsof die vast zit ofzo. 

Uiteindelijk zit ie wel vast natuurlijk maar het is mij niet helemaal duidelijk waar. Ik weet niet of dit het geval is, maar Check even deze link over een strakke voorhuid.

Ik denk dat het moeilijk is om te bepalen dat het om een strakke voorhuid gaat aangezien me penis nog duidelijk moet groeien. 

De voorhuid gaat trouwens redelijk ver naar achter maar ik kan zien dat mijn voorhuid met een soort vliesje vast zit aan de eikel. Die gaat om de achterkant dus de kant die je niet ziet. Is dit normaal?

Hey, dit vliesje waar je het over hebt hoort daar te zitten. Dit is volkomen normaal

De voorhuid gaat trouwens redelijk ver naar achter maar ik kan zien dat mijn voorhuid met een soort vliesje vast zit aan de eikel. Die gaat om de achterkant dus de kant die je niet ziet. Is dit normaal?

Dat heeft iedereen volgensmij. Kan je eikel wel helemaal bloot komen als je je aftrekt?

Dat heeft iedereen volgensmij. Kan je eikel wel helemaal bloot komen als je je aftrekt?

-Onnodige quote verwijderd-

Nee eikel kan niet helemaal bloot. Penis is ook nog niet gegroeid dus ik hoop dat de eikel bloot kan als me penis begint te groeien. 

Reageer