Vraag

profielwerkstuk leukemie

  • 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi :)

voor mijn profielwerkstuk schrijf ik een kinderboek over leukemie, ik heb al een hoop research gedaan en ben ook al begonnen met schrijven en illustreren enzo.  

Ik zou ook graag een beetje hulp willen van een professional (oncoloog/hematoloog of huisarts), hoe denken jullie dat ik daar het best mee in contact kan komen, de huisarts bij mij in de buurt heeft geen ervaring met leukemie en ik vind het ook een beetje raar om gewoon heel veel artsen te gaan mailen. ook zou ik graag hulp willen van iemand die zelf leukemie heeft (gehad) ook hier weet ik niet goed hoe ik contact moet gaan zoeken omdat ik het een beetje raar vind om er gewoon op af te stappen en zelf ook niet iemand ken die me zou kunnen helpen.

 

iemand tips?

xx


3 reacties

Badge

Is hij al geweest of niet?

Anders zou ik het prinses Maxima centrum een mailtje sturen 

Badge

Je moet gewoon heel veel mensen te proberen te benaderen, ik had het vorig jaar bij mijn profielwerkstuk over een onderwerp waar je niet bij heel veel mensen zo terecht kon komen, en officieel kost een afspraak die ik had 100 euro, uiteindelijk had 1 iemand ja gezegd, en dat was top, dus ja veel mensen benaderen.

Ik weet niet of je dit al in je verslag hebt staan maar achste groepers huilen niet gaat ook over Leukemi is een boek en film trouwens 

Reageer