Vraag

Problemen met masturberen

  • 28 May 2021
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Badge +2

ik heb problemen om te masturberen

ik ben besneden dus mijn eikel is bloot maar als ik aftrek na een tijd begint het pijn te doen 

kan iemand mij tips geven wat ik moet doen  


5 reacties

Heyy

 

Hoe lang is het geleden dat je bent besneden? Als dat nog niet zo lang geleden is is het op zich logisch dat je pijn hebt bij het masturberen en ik zal er dan ook nog even mee stoppen tot alles weer goed geheeld is.

 

Als het echt pijn doet en je je er zorgen om maakt kan je natuurlijk altijd even langs de huisarts om te checken of alles in orde is.

 

Groetjes van mij!

Badge +2

ik was 4_5 jaar oud 

 

ik was 4_5 jaar oud 

 

Heyy

 

Volgens mij hoort het geen pijn te doen. Misschien is het verstandig dat je even een tijdje stopt met masturberen en het over een paar dagen / 1 weekje weer probeert. Het kan zijn dat je eikel geïrriteerd / licht ontstoken is en dat het daarom pijn doet. Als het na die tijd nog pijn doet kan je misschien toch het best even langs de huisarts gaan voor de zekerheid. Je kan ook proberen glijmiddel te gebruiken tijdens het aftrekken misschien doet het dan minder/geen pijn.

 

Groetjes van mij!

Badge +2

het probleem is dat mijn ouders het niet weten dat ik daar bij pijn heb en dat wil ik zo houden maar ik kan geen glij middel gebruiken want ik heb dat niet en mijn ouders hebben het denk ik ook niet

Ik kan mij voorstellen dat de wrijving na een tijdje niet aangenaam is voor je.
Is het een optie om glijmiddel te gebruiken?
Dan bedoel ik daadwerkelijk glijmiddel en niet iets zoals vaseline, zeep of iets anders.
Het hoort de wrijving weg te nemen, maar het kan het opruimen wat lastiger maken.

Glijmiddel kun je vaak bij drogisterijen vinden, maar je kunt het altijd nog bestellen.

Reageer