Probleempjes

  • 23 March 2020
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Jongens dit kunnen jullie skippen.

Ik heb nu twee keer gehad dat ik heel veel pijn kreeg tijdens de ovulatie, alleen bij mij is de pijn veel te lang. Ik ben daarvoor vaak naar de dokter en het ziekenhuis gegaan, maar ze zijn er nog niet achter wat het is. 

Ik slik op dit moment medicijnen voor als het wat met de darmen te maken zou kunnen hebben. Ook heb ik stevigere pijnstillers tegen de pijn, maar die helpen niet.

Ik moet over een tijdje naar de gynocoloog voor een inwendig onderzoek en om iets weg te laten halen anders kan ik geen kinderen krijgen. Ik vind dit persoonlijk best vervelend, aangezien ik nog maar 14 (bijna 15) ben en ik dit allemaal nog een beetje vroeg vind. 

ik ben ook best bang voor hoe dat onderzoek gaat zijn  en of het veel pijn gaat doen.

Iemand die dit ook heeft? Of er in ieder geval meer verstand van heeft dan ik? 

Groetjes


6 reacties

Hey,

Zelf heb ik er niet veel verstand van, maar ik wil je alvast veel sterkte en succes wensen! Ik snap dat het allemaal een beetje snel op je afkomt. Hope it will get better soon!

Reputatie 2
Badge +1

Het kan pijn doen en het is spanned voor je maar hey kijk het positief het lost je probleem op better eenmalig pijn Dan altijd. Ik weet niks Meer Ik wens je succes

Ja true, maar het is alleen nog maar n onderzoek en het is niet gezegd dat het gaat helpen en of we daarna weten wat het is en we er wat tegen kunnen doen 

Hoi

 

Wat vervelend dat je last hebt van pijnlijke ovulatie. Ook best spannend dat je waarschijnlijk een ingreep voor je vruchtbaarheid zal moeten ondergaan. 

 

Wat je beschrijft, herken ik niet meteen. Wel zou je al je vragen aan je gynaecoloog kunnen stellen bij jullie volgende afspraak. Geef gerust mee dat je het allemaal wat spannend vindt; dat snapt de gynaecoloog vast. Hoogstwaarschijnlijk kunnen wat antwoorden op de vragen waar je mee zit je daarbij (deels) gerust stellen. 

 

Ik hoop dat je snel van je klachten verlost ben. Alvast een goede ingreep en spoedig herstel gewenst :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Bedankt

Hoi

 

Wat vervelend dat je last hebt van pijnlijke ovulatie. Ook best spannend dat je waarschijnlijk een ingreep voor je vruchtbaarheid zal moeten ondergaan. 

 

Wat je beschrijft, herken ik niet meteen. Wel zou je al je vragen aan je gynaecoloog kunnen stellen bij jullie volgende afspraak. Geef gerust mee dat je het allemaal wat spannend vindt; dat snapt de gynaecoloog vast. Hoogstwaarschijnlijk kunnen wat antwoorden op de vragen waar je mee zit je daarbij (deels) gerust stellen. 

 

Ik hoop dat je snel van je klachten verlost ben. Alvast een goede ingreep en spoedig herstel gewenst :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Bedankt! 

Het is vooral vervelend dat ze niet eens zeker weten of het met ovulatiepijn te maken heeft. Omdat het veel te lang duurt, vorige keer had ik er een week last van.

Grtjes

Oei, da’s vervelend. Ik hoop voor je dat de oorzaak achter de langdurende ovulatiepijn snel gevonden wordt, zodat je er misschien wel vanaf geraakt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer