Vraag

pro ana coach

  • 27 September 2020
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Badge

heyy ik weet dat veel mensen gaan zeggen dat het slecht is enz. Maar toch ik zoek namelijk een pro ana coach, kent iemand er 1 of weet iemand hoe ik met zo’n coach in contact kan komen.

nou dit is mijn vraag 

joejoe


4 reacties

Idd, dat gaan we zeker zeggen ja. Het is trouwens ook helemaal niet toegestaan om zoiets te delen hier; Forumregel 9: Plaats geen schadelijke inhoud of op het forum.

Maar waarom zou je dit ook willen? Waarom ben je op zoek naar iemand die jou gaat helpen je lichaam stuk te maken. Dit werpt je alleen maar een hele zware periode in. Het herstel van zoiets is heel pittig en intensief. Moet je niet aan willen beginnen joh.

Ik volg even 

Pro Ana coaches bestaan niet. 

Het is geen beroep, het is ook geen functie. Het is iemand die voldoening en plezier haalt uit het mentaal leiden en fysiek achteruit gaan van een ander. Dat je jezelf wilt verminken op wat voor manier is één ding, en kan je hulp voor krijgen. Dat iemand anders je daarbij helpt en aanmoedigt moet je echter nooit, maar dan ook, nooit willen. 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Nola ,

Zoals @xLisa  en @Angovis zeggen is het erg schadelijk om contact te hebben met een pro ana coach. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes en sterkte,

Renske

De Kindertelefoon
 

 

Reageer