Vraag

prikkend oog

  • 18 April 2023
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Badge

Ik (m14) doe bijna dagelijks aftrekken en daar heb ik nooit een probleem mee, maar vanmiddag toen ik klaar kwam ejaculeerde ik en kwam er een gedeelte van de sperma in mijn oog. Daarna heb ik mijn oog geprobeerd te wassen maar het blijft heel erg prikken. Heeft iemand tips voor wat er tegen moet doen en juist niet?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Oei, al oog druppels geprobeerd?

 

Anders zou het vlgm na 5 dagen over moeten gaan. (Dan sterven zaadcellen en stoppen ze met bewegen.) Zo niet, dan moet je naar de dokter (aangezien sperma niet alleen zaadcellen zijn.)

Badge

Ik heb geen oog druppels thuis helaas maar goed om te weten dat het over 5 dagen al weg hoort te gaan bedankt 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil mezelf toch nog eens beter uitleggen en verbeteren aangezien het wel best oncomfortable is en je geen oogdruppels hebt:

 

Eerst en vooral: wrijf niet in je ogen. De verleiding is groot, maar het zal de situatie alleen maar verergeren. Ga naar de dichtstbijzijnde wasbak. Spoel je ogen eerst met lauw water (als het water niet veilig is, dan kun je drinkwater proberen) en dat gedurende twintig minuten. Als je contactlenzen draagt, dan verwijder je die best pas na het spoelen: ze kunnen je ogen namelijk voorzien van een beschermlaagje. Vermijd nadien make-up, lenzen en andere elementen die je ogen kunnen irriteren. Breng eventueel wat oogdruppels aan om de pijn te verzachten. Als je na een dag nog steeds last hebt, breng je best een bezoekje aan je huisarts. In het slechtste geval zouden je ogen namelijk kunnen ontsteken. Dat komt omdat er citroenzuur in zit. En er zitten enzymen in, en ook nog eens fructose. Tja, dat prikt. Dat snap je wel.

 

Groetjes

@R.Anonymous hoe is het nu met je oog? Hopelijk beter...

Badge

Met mijn oog gaat het weer beter het ging al weg na iets van 3 dagen

Reageer