Prikken/steken door heel het lichaam

  • 10 May 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds ongeveer een jaar heb ik last van prikken door heel het lichaam, behalve mijn hoofd. Als ik inspan (sporten) of als ik het warm krijg, zoals een trui aan naar school en dan fietsen. Maar ook als ik een beetje warm douche, nu douche ik koud en heb ik daar dan geen last meer van.  Hevigheid is verschillend soms is het maar een paar seconden. Maar het kan ook 4 minuten zijn en dat het door heel het lichaam heel hevig gaat. Je kan het vergelijken met heel veel kleine steekjes die door het lichaam razen. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en hoe je het verminderd? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet Anonimiteit123


1 reactie

Hoii,

Een dokter ben ik niet, ik kan je niet vertellen wat de oorzaak is. Het zou misschien te maken kunnen hebben met de prikkeling van je zenuwen. Op het moment dat die geprikkeld worden, dat je dan die steken/prikken krijgt. Het lijkt me een vervelend gevoel.

Gezien je klachten al een jaar duren is het misschien verstandig om even naar de huisarts te gaan. Die heeft hier meer verstand van en kan samen met jou kijken naar je klachten en de oorzaak.

Groetjes,
Simply Me

Reageer