Vraag

praten over vibrator met moeder

  • 5 April 2024
  • 17 reacties
  • 388 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey!! Ik ben een meisje van 13 en ik was laatst tot de conclusie gekomen dat ik graag een vibrator wou gaan bestellen ik wou het mijn moeder wel vertellen want dat vond ik wel veel fijner! dus ik heb dat gisteren gedaan. door middel van een briefje alleen zei ze er de volgende dag niks over dus ik dacht dat ze het nog niet gezien had! Maar toen ik later in de middag met haar op de bank zat zei ze ineens "dus dat briefje was van jou neem ik aan?” en ik zei ja en toen zei ze "nou goed dat je het zegt tegen me dat vind ik heel fijn!'’ Maar ik ging er dus vanuit dat ze boos zou worden!!!! maar eigenlijk de boodschap van dit is als je zoiets wil kopen meld het dan als je wil natuurlijk! want zo zie je maar '’het komt altijd goedddd :]😘💕


17 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

wat stoer dat je dat gwn durfde te zeggen! je hebt vast een super lieve moeder ik zou zelf nooit durven zoiets aan mijn moeder te vragen hoe veel ik haar ook vertrouw…

respect hoor echt stoer!

Liefss F

Reputatie 4
Badge +3

Thx! Maar pls weet ook dat ik het ook super moeilijk vond om het te vertellen hoor! 💕

Reputatie 2
Badge

Absolute TOP moeder heb jij en echt cool dat jij daarover met haar gesproken hebt. 👍

Reputatie 4
Badge +3

Ja ze is echt heel lief maar ik vond het zeker wel spannend 😂🫣

Reputatie 4
Badge +3

Hey

Wat super stoer van jou om het op een briefje te schrijven en wat een chille mama heb jij. Hopelijk mag je er nu snel eentje bestellen. 

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik ben heel blij met hoe ze reageerde! Ik heb toevallig a een besteld haha! Groetjes Chocomel!!!

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik ben heel blij met hoe ze reageerde! Ik heb toevallig a een besteld haha! Groetjes Chocomel!!!

Aahh tof, wens ik jou er veel plezier en genot mee 😊

Reputatie 6
Badge +5

Dit is een topmoeder. Wat fijn voor je dat je hier open over kan zijn!

Reputatie 4
Badge +3

Thx!

❤️

Reputatie 4
Badge +3

Hey allemaal! Even een update over de vibrator!! 
Hij is gister bezorgd bij mij en hij deed het niet dus ik dacht dat ie kapot was dus ik was best verdrietig haha 

maar ik probeerde het net weer! En hij deed het!! 
Ik ga hem vanavond voor het eerst uittesten :) fijne dag nog !

Reputatie 4
Badge +3

@Chocomel123 

Fijn dat hij is bezorgd is en balen dat hij het niet meteen deed. Hopelijk kun je hem vanavond rustig uittesten. Alvast heel veel plezier. 

Reputatie 4
Badge +3

@Cody  Thx ga ik zeker doen!

Reputatie 1
Badge

Hey!! Ik ben een meisje van 13 en ik was laatst tot de conclusie gekomen dat ik graag een vibrator wou gaan bestellen ik wou het mijn moeder wel vertellen want dat vond ik wel veel fijner! dus ik heb dat gisteren gedaan. door middel van een briefje alleen zei ze er de volgende dag niks over dus ik dacht dat ze het nog niet gezien had! Maar toen ik later in de middag met haar op de bank zat zei ze ineens "dus dat briefje was van jou neem ik aan?” en ik zei ja en toen zei ze "nou goed dat je het zegt tegen me dat vind ik heel fijn!'’ Maar ik ging er dus vanuit dat ze boos zou worden!!!! maar eigenlijk de boodschap van dit is als je zoiets wil kopen meld het dan als je wil natuurlijk! want zo zie je maar '’het komt altijd goedddd :]😘💕

"only do what your heart tells you" -Princess Diana

Reputatie 5
Badge +4

Alleen gaat dat niet bij iedereen even makkelijk bij ons thuis kunnen we dan wel weer er makkelijk over praten 

Wat stoer en fijn dat je dat met je moeder kun delen zeg!

Ik hoop dat je hem inmiddels hebt kunnen gebruiken en het goed bevalt :) 

Reputatie 4
Badge +3

@Rick123  je hebt absoluut helemaal gelijk! Het gaat inderdaad niet bij iedereen zo makkelijk! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Chocomel123   wat lief van je moeder!  en ik vind het ook stoer dat je dit durfde.  Zelf heb ik ook een heel goede band  met mijn moeder maar ik zou toch over een drempel moeten hoor haha.  Mooi dat ze het zo opvatte en dat je dit mocht doen.  Geniet ervan 😉

Liefs Tover xxx

Reageer