Skip to main content

Hoi, ik ben 14 jaar oud en nog niet ongesteld. Ik was laatst een tijdschrift aan het lezen en daar stond in over dat iemand een te kleine vagina had en een soort van velletje erover ofz en daardoor moest worden geopereerd. Ik ben daardoor best bang geworden en had toen zelf met een spiegeltje beneden gekeken en kon eigenlijk niet echt een gat vinden of iets. Er lijkt ook zegmaar een bobbeltje te zitten…  en ik ben nu dus echt heel bang dat ik dat dus ook heb en ook moet worden geopereerd, maar ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. Weten jullie hier meer over of kan iemand mij dit uitleggen want ik maak me nu heel erg zorgen. Btw dat meisje was ook ongeveer mijn leeftijd toen zij moest worden geopereerd.

Hey, 

Het is nog niet heel raar dat je nog niet ongesteld bent geworden. Dat komt waarschijnlijk nog wel! 

Als het je iets of wat mag geruststellen, als het al in een magazine komt dan komt dat probleem waarschijnlijk niet heel vaak voor. 

Heb je echt met je benen wijd gestaan? Voor een gaatje te zien. 

Voor dat bolletje, het is toch niet je clitoris dat je bedoelt hé? Wat ik me anders ook nog kan bedenken, als je jezelf daar scheert dan kan je ingegroeide haartjes hebben en dan krijg je een rood bolletje soms. 

 

Als je je toch zorgen maakt zou ik naar de huisarts of gynaecoloog gaan, beter het zekere voor het onzekere nemen! 

 

Liefs 

Anoniem789 


Laat het aan je moeder zien. Er is waarschijnlijk niets aan de hand.


@Stoppelbaartje  Bedankt voor het antwoorden maar dat durf ik echt niet…


@Anoniem789 Bedankt voor de reactie!


Heyyy @Lieveranoniem5726 ,

Ik ben nu ook heel bijna 14, en ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Maar ik ben  best klein voor mijn leeftijd, en ben gewoon nog in de groei. Volgensmij is het dan zo dat je pas als je richting uitgegroeid gaat je ongesteld raakt. Want daarna kan je niet heel veel meer groeien.. is het misschien zo dat jij ook nog (een beetje) klein voor je leeftijd bent? Want dat is gewoon heel normaal dan. Maar bij sommige meiden komt het gewoon pas wat later, pas als je 16 bent en nog niet ongesteld bent geweest is het volgensmij pas een probleem.

Dus geen zorgen, t komt goed!

Liefssss❤️


Hoihoii

Er zijn heel veel meisjes die nog niet ongesteld zijn op hun 14e

Het komt nog wel!

XXX Anoniema


Hey ik ben 15 en ben ook nog niet ongesteld. Maar het komt nog wel. 
Als je 18 bent dan pas zal ik naar de huisarts gaan.


Ongesteldheid kan heel laat komen of heel vroeg. Dat bobbeltje zat waarschijnlijk net iets boven waar je vagina hoort te zitten. In dat geval is dat dus je plasgat (spreekt voor zich, maar daar plas je dus uit). Heb je ooit al gemasturbeerd ? (Nee neem ik aan, doordat je geen gat niks zag?) anders zou je miss kunnen voelen met je vingers. Het lijkt me heel stug dat er niks zit, zelfs ookal zou er zo’n velletje voorzitten zou er alsnog een gat moeten zijn, dat velletje zit dan inwendig en niet buiten. Het kan inderdaad wel zijn dat het gaatje heel klein is bijvoorbeeld, maar dat wordt met de tijd groter etc.

 

ik ken mensen van 16/17 die nog niet ongesteld zijn, en dat is helemaal niet erg! Ik zelf was 11/12, jong dus

 

xx


Reageer