Plassen waar mensen bij zijn

  • 13 June 2018
  • 2 reacties
  • 521 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als er mensen bij zijn kan ik nooit plassen bvb op n urinoir is dit normaal en hoe kan ik hier overheen komen?

2 reacties

Sure...
Je kunt dan altijd nog gebruik maken van de hokjes, of van de urinoirs wanneer er geen anderen zijn.
Hi Jongenanoniemmmm,

Maak je er vooral niet druk om, je bent niet de enige.
Veel van mijn vrienden hebben het ook, ik zelf heb er geen last van.

Het “probleem” zit denk ik meer tussen je oren dan tussen je benen. Dat klinkt een beetje onaardig, maar veel jongens worden afgeleid dor de geluiden om zich heen en het idee dat je naast iemand staat zorgt er voor dat je dan ff niet kan plassen omdat je het "moet" nu die ander erbij staat.. Meiden hebben er volgens mij minder last van, omdat ze in een hokje apart kunnen zitten.

Ik zou zeggen doe net of je alleen bent, probeer je te ontspannen en dan lukt het wel.

Je kunt er meer over lezen via de link:
https://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/27940-niet-kunnen-plassen-in-een-openbaar-toilet.html

Er staan ook tips om er vanaf te komen. Je kunt bv. thuis met iemand oefenen, maar dat moet je maar ff lezen hoe precies.

Ik denk omdat ik vaak tegelijk met mijn twin sta te plassen, dat ik er inmiddels wel aan gewend ben ofzo dat er iemand staat te kijken.

Komt wel weer goed, denk ik.

Groetjes,
M&M’s

Reageer