Plassen in bed

  • 29 June 2023
  • 9 reacties
  • 798 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heee allemaal

 

Plast iemand van jullie soms nog wel is in bed?


9 reacties

Ik elke avond eigenlijk voor het slapengaan plas ik altijd expres een klein beetje in mijn onderbroek om mij dan te vingeren maar doe het eigelijk overal wel als ik geil ben niemand die het merkt als je maar een beetje plast stiekem op de bank voor tv is ook geil.

Reputatie 7
Badge +6

Nee ik niet

 

Reputatie 7
Badge +4

Al sinds mijn 1e niet meer. Lijkt me ook niet fijn.

Reputatie 3
Badge +1

Nee, eigenlijk echt nooit haha! Maar ik ben nu 17, ik heb het wel veel langer gedaan dan gemiddeld. Echt tot m’n zevende/achtste ofzo moest ik zelfs nog met een luier slapen. Ik ben daarvoor naar een soort dokter gegaan, heb daar medicijnen voor gekregen en nu gelukkig heel lang niet meer!

Reputatie 4
Badge +2

Zonder luier zou ik bijna iedere nacht nog in bed plassen. Met de luier plas ik daarin en blijft het bed droog. Training, medicijnen alles hebben we al geprobeerd maar zonder succes.

Ik ken het niet anders en vond trainings verzoeken altijd heel erg frustrerend. Zo is er prima meee te leven.

Jij ook nog dan of niet meer? Groetjes!

Reputatie 7
Badge +7

Nee, nooit.

Nou zal je vertellen, soms dan doe ik een luier aan en plas ik erin (nee ik plas niet dagelijks in bed)

 

Bijvoorbeeld als ik zon bui heb en moet plassen, dan vind ik het heerlijk om mij warm aan te kleden onder de dekens te liggen in bed, en dan lekker plassen, heerlijk vind ik dat.

 

Maar nee ik plas nooit dagelijks in bed, denk meestal in het weekeinde.

 

Groetjes!

Reputatie 4
Badge

Soms wel. Als ik ongesteld ben het vaakst

Reputatie 4
Badge +1

Bijna elke nacht maar draag een luier om het bed droog te houden. Andere dingen geprobeerd maar zonder succes. Luiers zijn voor nu de beste oplossing. Ik sta er op het moment ook niet voor open om weer terug te gaan naar de dingen die we eerder hebben geprobeerd. Met een luier om kan ik ongestoord de hele nacht doorslapen en wordt ik goed uitgerust wakker. En een natte luier in de ochtend vind ik totaal niet erg. Ondanks dat hij nat is blijft hij comfortabel aanvoelen.

Reageer