Skip to main content
Vraag

plassen en poepen leuk maken

• July 20, 2025
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal!

wat doen jullie als jullie naar de wc gaan om het leuk en geil te maken?

ik heb zelf een plaswekker gekocht om te plassen Enzo, ik heb ook luiers gekocht en ik plas en poep soms in broek. Iemand nog iets leuks? Of iets om echt te doen als je gewoon op de wc zit om het leuker te maken?

ik hoor graag terug 

2 reacties

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 21, 2025

Hoi, ik heb zelf een plaswekker en draag luiers omdat ik het echt nodig heb. Als ik eerlijk ben vind ik het sinds kort ook best leuk om te dragen. Ik heb zelf een hut met een vriendin waarin we samen 2 wc’s hebben gemaakt en ook samen plassen en poepen. Ik vind het gewoon gezellig en best leuk om samen te plassen en te poepen. Mocht je dit gaan doen laat het dan weten!!! Ik kan ook tips geven!

mocht je niet met iemand samen willen plassen en of poepen dan heb ik nog wel iets: je kan misschien een blokje in je onderbroek doen en dan plassen. Je kan misschien ook buiten gaan plassen en poepen. Dit is wel. Verboden maar er word niet naar gekeken door de politie ofzo. Ik zou dit niet te vaak doen. Ik zelf heb het een paar keer gedaan toen Ier geen wc was en mijn plaswekker (overdag) (Apollo 24) en toen ben ik maar snel een veile plek gaan opzoeken.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik speel spelletjes op de wc om de tijd uit te zitten, letterlijk