Skip to main content
Vraag

plassen en poepen

• March 27, 2024
  • 2 reacties
  • 1087 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi 

ik ben een meisje 12 

ik heb een vraag is het raar om samen met een vriendin te plassen/poepen op wc en soms

in luier 

hopelijk hoor ik wat 

2 reacties

• March 27, 2024

normaal is het niet echt

maar hey who am i to judge? als jij lekker samen met je vriendinnetjes wil poepen you do you

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 30, 2024

Hee, 

meisje 16 hier. Het is niet de normaalste zaak van de wereld maar snap wel dat je het wil doen. Doe vooral waar jij/jullie je goed bij voelen.

liefss

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 22, 2025

Ik ben een meisje van 15. Ik heb in een hut die ik en mijn beste vriendin heb gemaakt. We hebben daar 2 wc’s in gemaakt om samen in te plassen en te poepen. We houden onze plas en poep op zodat als we samen zijn we samen kunnen plassen en poepen. Als de ene alleen moet plassen e de ander ook moet poepen blijft de gene die moet plassen er gewoon bij zitten. We hebben elkaar geslachtsdeel en billen al best vaak gezien en we hebben elkaars poep en plas al best vaak gezien en gehoord. We kletsen ook gewoon als we samen poepen en plassen en we spelen gewoon spelletjes. Als de ene echt heel nodig moet en de andere nog niet moet en na heel veel eten en drinken nog niet moet dan gaat ie zelf al. De ander blijft er gewoon bij zitten en we gaa gewoon door met wat we daarvoor deden.

wij vinden het samen heel leuk om te doen dus echt een aanrader