Skip to main content
Vraag

Plassen bij urinoir

• January 23, 2025
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal,

Ik ben een jongen en altijd als ik naar een openbaar toilet ga zit ik altijd met een probleem, namelijk dat ik niet kan plassen. Als ik alleen bij een urinoir sta vind ik het geen probleem, maar als iemand anders al de wc in komt gelopen lukt het niet meer. Terwijl het me eig niet echt boeit als mensen naar mijn piemel kijken. Altijd ook als ik op wintersport ben voel ik me altijd heel ongemakkelijk dat ik aan het wachten ben om naar een hokje te gaan. Heeft iemand miss tips of van die plasangst te komen? En heb meerdere mensen dit want ik ben er best onzeker over?

Groetjes

7 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Waar ben je precies bang voor? Het lukt mij niet om dat uit je topic te halen, want je bent niet bang dat andere je zien, dus wat blijft er van over om bang van te zijn..? Zelf ben ik bang dat ik 'mis' haha 😆 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 23, 2025

Probeer anders zover mogelijk van mensen af te staan. Dan heb je het minst last van ze

Groetjes Lupus

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 26, 2025

Ik heb precies hetzelfde haha, extreme plas angst… daarom draag ik meestal ook luiers🫠 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 27, 2025

Waar ben je precies bang voor? Het lukt mij niet om dat uit je topic te halen, want je bent niet bang dat andere je zien, dus wat blijft er van over om bang van te zijn..? Zelf ben ik bang dat ik 'mis' haha 😆 

Ja dat is dus het gekke ik ben niet echt bang, maar ik denk miss onbewust wel ofz. Want vandaag had ik ook dat iemand naast me stond en ik blokkeerde.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 27, 2025

Ik heb precies hetzelfde haha, extreme plas angst… daarom draag ik meestal ook luiers🫠 

Is dat niet heel onwennig om te dragen? En hoe doe je dat al je bijvoorbeeld gym hebt en moet omkleden.

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2025

@Gozer15 tijdens gym draag ik luier broekjes, deze zijn wat dunner en kan ik onder een onderbroek dragen dus valt het niet op, en onwennig is dit niet hoor! In een luier plassen is echt niet zo erg/vies als mensen denken

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 3, 2025

Er is een oefening voor om die spieren toch te laten ontspannen. Adem inhouden. Niet te lang natuurlijk. Dan adem je weer uit en in en hou je nog een keer je adem in. Werkt goed bij mij. Paruresis of openbare plasvrees heet het waar je last van hebt.