Skip to main content

Ik ben een jongen van 14 jaar. 

Als ik ergens met mijn vrienden ben gaan zij eigenlijk allemaal bij een urinoir en ook gwn naast elkaar. Ik ben meestal de enige die in een hokje gaat. Ik zou zo graag ook bij een urinoir willen plassen en geen stijve krijgen. Heeft iemand daarvoor tips?

 

Ook wil ik weten, hoe plas je nou eigenlijk bij een urinoir? Dus 

1. Hoever sta je van een urinoir af?

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop?

3. Hoever hang je je zaakje er uit?

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen?

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten?

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen?

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt?

 

Bedankt voor het invullen!!

En heeft iemand  nog een vraag aan mij?

Hoiiii

1. Hoever sta je van een urinoir af? Recht ervoor.

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? Ik heb geen knoop, maar als wel, beide.

3. Hoever hang je je zaakje er uit?

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen? Beide.

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten? Ik probeer zelf er eentje tussen te laten. Moet je zelf bepalen eigenlijk.

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? Nee, volgens mij doet hij het automatisch.

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt? Weg ermeeeeee!!!! Beetje raar als mensen naar jouw geslachtsdeel kijken en jij naar die van hen.

Bedankt voor het invullen!! Graag gedaan! :]

En heeft iemand  nog een vraag aan mij? Nah.


Ik ben een jongen van 14 jaar. 

Als ik ergens met mijn vrienden ben gaan zij eigenlijk allemaal bij een urinoir en ook gwn naast elkaar. Ik ben meestal de enige die in een hokje gaat. Ik zou zo graag ook bij een urinoir willen plassen en geen stijve krijgen. Heeft iemand daarvoor tips?

 

Ook wil ik weten, hoe plas je nou eigenlijk bij een urinoir? Dus 

1. Hoever sta je van een urinoir af?  Niet ver 

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? De knopen 

3. Hoever hang je je zaakje er uit? Helemaal

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen? Ook mijn ballen 

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten? Ja ik vind het allebei wel kunnen als het m’n vrienden zijn, we hebben allemaal elkaars penis wel gezien 

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? Meestal gaat dat automatisch 

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt? Als het vreemde zijn vind ik het asociaal maar bij vrienden is het niet erg ik kijk ook wel eens 

 

Bedankt voor het invullen!!

En heeft iemand  nog een vraag aan mij?


Ook wil ik weten, hoe plas je nou eigenlijk bij een urinoir? Dus 

1. Hoever sta je van een urinoir af? Aantal cm dat ik de boel niet raak

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? Meestal knoop los en rits open en vouw die twee punten open

3. Hoever hang je je zaakje er uit? Meestal doe ik de elastiek van mn onderbroek onder mn ballen

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen? Allebei dus

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten? Het maakt me niet uit wie naast me staat en als er ergens een plekje vrij is ga ik daar gewoon tussen staan 

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? Niet bij alle

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt? Als iemand naar m’n piemel wilt kijken doet ie dat maar lig ik niet wakker van. Of ik naar die andere piemel kijk ligt eraan wie het is

 


1. Hoever sta je van een urinoir af? ligt er aan, als er niemand is dan vaak wat verder weg, maar als het druk is en ik gespannen ben dan vaak heel dicht er op en soms zelfs er tegenaan. Ligt ook een beetje aan het model van het urinoir, of ik in het midden sta of bij de muur, en of er tussenschotjes zijn. 

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? ik doe meestal alleen de rits

3. Hoever hang je je zaakje er uit? als ik een broek met een gulp aan heb duw ik mijn boxer omlaag zodat mijn hele penis en ballen er uit zijn. Mijn ballen blijven dan steken aan de zijkant van mijn gulp dus dan komt alleen het gedeelte voorbij mijn ballen uit mijn gulp. Als ik een broek zonder gulp draag dan steek ik de duim van mijn linkerhand achter de elastiekband en de rand van mijn boxer vlak naast mijn piemel en dan trek ik die allebei naar beneden zodat zowel mijn penis en ballen net over het randje komen

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten?  ligt heel erg aan de situatie, je geeft elkaar meestal zoveel privacy als mogelijk is in de situatie. Dus als er heel veel urinoirs zijn dan ga je meestal niet express vlak naast iemand staan, maar houd je er 1tje tussen. Maar als het druk is of je bent met een grote groep dan ga je niet staan wachten totdat je er 1 tussen kan laten, dan ga je gewoon naast elkaar staan. Met meerdere bij het zelfde urinoir kan opzich best, maar dat doe je niet zomaar in elke situatie. Dat kan als je afspreekt dat je samen wil plassen, gewoon omdat het kan, of het kan gebeuren als je allemaal heel erg nodig moet, en niet wilt wachten. Of als het van die grote stalen bakken zijn als op een festival, want die zijn gewoon bedoeld voor meerdere personen. 

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? soms is er een knop om door te spoelen, als die er is gebruik je die, soms is het met een sensor, en soms zijn ze zonder water, dan hoef je niks te doen. 

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt?

Ik heb vaak moeite om te beginnen met plassen bij het urinoir, zeker als het druk is en anderen mijn lul kunnen zien, ik blokkeer dan soms zomaar. Niet omdat ik het erg vindt dat ze m zien, maar wel omdat ik niet wil dat ze zien dat ik helemaal niet sta te pissen. Maar als ik al sta te plassen en er anderen binnenkomen dan boeit het me meestal niet. Ligt er wel een beetje aan wie het is. Met jongere jongens en volwassenen vindt ik het sowieso niet erg, maar leeftijdsgenoten die heel dominant zijn wordt ik vaak een beetje onzeker van.

 

Of het normaal is om naar elkaar te kijken ligt ook weer heel erg aan de situatie. Als er goeie schotjes zijn en iemand er helemaal overheen gaat hangen om te kijken is dat wel gek, tenzij het een vriend is en als grap natuurlijk. Maar als er helemaal geen schotjes zijn dan kan je elkaar gewoon zien en is er niks ergs aan. En als je met meerdere vrienden bij 1 urinoir staat te plassen dan kan je natuurlijk ook gewoon kijken, dat is dan waarschijnlijk zelfs de bedoeling en vaak doen jongens dan ook elkaars piemel vasthouden tijdens het plassen. 


@Anoniem.persoon14 


Ik ben een jongen van 14 jaar. 

Als ik ergens met mijn vrienden ben gaan zij eigenlijk allemaal bij een urinoir en ook gwn naast elkaar. Ik ben meestal de enige die in een hokje gaat. Ik zou zo graag ook bij een urinoir willen plassen en geen stijve krijgen. Heeft iemand daarvoor tips?

Wat is de reden dat je kiest voor een hokje? Is het omdat je bang bent om een stijve te krijgen? Of omdat andere je zaakje kunnen zien?

Je hebt vast wel een hele goede vriend, misschien een keer ergens alleen met hem ergens in het openbaar gaan plassen en dan wel naast elkaar gaan staan

Ook wil ik weten, hoe plas je nou eigenlijk bij een urinoir? Dus 

1. Hoever sta je van een urinoir af? Tot ik dat ding net niet raak. Dat als je klaar bent met plassen niet dat de laatste straaltje en druppels op de grond vallen of op je broek 

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? Knoop open en gulp naar beneden 

3. Hoever hang je je zaakje er uit? Worstje uiteraard en de elastiek van m’n onderbroek onder m’n ballen

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen? Ook m’n ballen maar gaat in bepaalde broeken soms lastig omdat ik altijd strakke ballen heb

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten? Gewoon gezellig op een rij

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? De ene wel de ander niet maar meestal wel

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt? Als iemand naar m’n piemel kijkt doet die dat maar maakt me niks uit ik ga hem zeker niet verbergen. Normaal is het zeker niet maar ik kijk ook wel eens stiekem naar een ander vanuit m’n ooghoeken 

 


1. Hoever sta je van een urinoir af? niet te dicht niet te ver: dus te dicht dan spetter je mss je eigen broek vol, te ver dan bestaat de kans dat je “inkijk” geeft. Maar als je bena uitgeplast bent dan moet je sowizo dichter bijkomen omdat de straal niet ver meer gaat. 

2. Hoe doe je je broek los? Alleen de rits of ook de knoop? Ik doe de rits los. 

3. Hoever hang je je zaakje er uit? ik trek hem er helemaal eruit

Doe je dan alleen je penis of ook je ballen? alleen penis

4. Kun je gwn met alle jongens op een rij staan of met een paar jongens bij hetzelfde urinoir of er eentje tussen laten? Hangt ervanaf van de situatie en of je de jongens kent. En als er bv 5 urinoirs zijn en je bent met 2 dan zou ik niet naast hem komen staan

5. Moet je eigenlijk een urinoir doorspoelen? Gaat vanzelf maar sommige oude uninoirs zit nog een knop die je moet induwen

6. En wat als er iemand naar je penis kijkt? Laat je hem dan kijken of verberg je hem of kijk je ook naar die van hem? Is het normaal als mannen naar je penis kijken en is het normaal als je naar andere penisen kijkt? Tjah wat is normaal he, als ze echt gaan staren en over het muurtje hangen zou ik zeggen niet normaal, maar tenslotte sta je met je face 50 cm van een muur af dus da’s niet zo’n boeiend zicht

het is echt niet raar als jij je beter voelt in een hokje. ik heb soms als het héél druk is ook wel moeite met pissen als alle urinoirs bezet zijn en dan nog eens een wachtrij

Bedankt voor het invullen!!

En heeft iemand  nog een vraag aan mij? ja waarom krijg je dan een stijve eigelijk? je bent zenuwachtig mss en vind het niet leuk om dichtbij iemand te plassen, hoe kom je dan aan een stijve? 


Reageer