Skip to main content
Vraag

plas potje gebruiken

• June 2, 2025
  • 6 reacties
  • 235 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik wil graag een keer een plaspotje gebruiken. Ik heb zo’n kinder kikker urinoir van bol.com besteld. Dan kan ik gelijk oefenen met staand plassen 🤪. Ik ben een jongen maar omdat ik me geen jongen voel maar een meisje (dit weten mijn ouders niet) heb ik nooit echt geprobeerd staand te plassen omdat ik als het kan mijn piemel niet zie. 
Maar goed. Ik heb dus een kinder urinoir gekocht en dan kan ik als ik alleen thuis ben of als ik ‘s nachts moet plassen daarop plassen. Ik wil misschien ook een plaspotje kopen zodat ik daarop kan poepen.

Doen meer mensen dit?

6 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

Als jij jou daar goed bij voelt moet jij het gewoon doen en wil jij ons op het hoogte houden hoe het er mee gaat als jij dat wilt groetjes 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

Als jij jou daar goed bij voelt moet jij het gewoon doen en wil jij ons op het hoogte houden hoe het er mee gaat als jij dat wilt groetjes 

Jahoor

ik krijg hem morgen binnen

ik heb maar 2 lessen morgen (9:00-10:30)

het pakketje komt tussen 8:30 en 12:00

dus ik hoop dat het binnen komt als ik er ben zodat mijn gezin het niet ziet

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

PostNL doet weer eens stom en mijn pakketje word wss morgen bezorgd 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 3, 2025

PostNL doet weer eens stom en mijn pakketje word wss morgen bezorgd 

Top laat ons gerust weten als het er is en jij geprobeerd hebt 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Hoi ik ben een meisje die soms een plaswekker gebruikt. Ik word dan wel wakker maar haal de wc niet. Ik heb een plasporje op mijn kamer en dat is niet het allee fijnste. Ik heb wel geleerd om staand te plassen. Is het iets om ook te kopen of is het helemaal niks?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 5, 2025

Hoi ik heb al binnene

had hem vanacht geprobeerd en vandaag de hele dag (was vrij en mijn ouders en zussen waren niet thuis) het is echt heel fijn om gewoon als je moet plassen gelijk te kunnen plassen naast je. Het oefenen met staand plassen gaat ook al best goed. Ik mis soms wel nog maar dat kan ik schoon maken.