Skip to main content

plas ongelukje

• 30 januari 2023
  • 7 reacties
  • 361 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje van 12 jaar 

En heb het de afgelopen week 4 keer in mijn broek gedaan zonder dat ik weet waardoor het kwam heeft iemand anders dit ook wel is

Alvast bedankt voor de reacties

7 reacties

jaivy
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2181 reacties
  • 30 januari 2023

geen idee. Misschien gelijk naar de wc gaan als je moet? Of even langs de huisarts

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 21 mei 2023

Ik zou het aan je ouders vertellen, even langs de huisarts gaan. Het kan er ook aan liggen dat je het te lang ophoudt, maar voel je als je moet plassen of niet? Of je voelt het laat.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 21 mei 2023

Ik heb het vandaag gehad, voelde niet dat ik moest plassen

• 1998 reacties
  • 22 mei 2023

Overdag of als je in bed ligt?

• 0 reacties
  • 28 mei 2023

Ik denk dat het het beste is om contact op te nemen met een arts om te onderzoeken waarom dit gebeurt. Het kan verschillende oorzaken hebben: een medische aandoening, stress of een verandering in dieet of medicatie. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 110 reacties
  • 17 januari 2025

Hoi sisi1

Ik zal gewoon met je moeder over hebben 

En dan eerlijk zeggen dat je al 4 keer in je broek hebt geplast dan kan ze je helpen .

Want als je het niet voelt klopt er iets niet.

Dan kan er misschien een dokter na kijken hoe het komt misschien te veel drinken 

Of op vaste tijden naar de wc gaan 

Succes en sterkte.

Laat ook even weten hoe dit afgelopen is 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
  • 17 januari 2025

Ik zou het zeker even met je ouders overleggen en langs de dokter gaan, voor die tijd misschien luiers dragen?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen