plas ongelukje

  • 17 March 2022
  • 3 reacties
  • 551 Bekeken

Badge

Hee allemaal

 

wie heeft er allemaal wel eens een plas ongelukje gehad vanaf je 13e hoe gebeurde het ik en hoelang heb hebben kunnen ophouden vermeld ook even hoe oud je was en of je een jongen of meisje bent 

 

 

. Mijne was op school ik had een grijze skinny jeans aan met gaten maar ik moest al plassen na de pauze voorbij was dus ik proberen op te houden maar het lukte niet meer dus ik vroeg of ik naar de wc mocht maar dat mocht niet dus ik ging nog langer ophouden. Maar toen hield ik het niet meer ik ging met mijn benen over elkaar zitten en liet het lopen ik was toen 14 jaar oud

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het wel is gehad

Reputatie 5
Badge +4

Hey! 

Ok heb het volgens mij nooit gehad vanaf me 13e. Maar als ik op school naar de wc moet doen ze nooit moeilijk over want als ik vraag mag ik naar de wc? Zeggen ze hoef je niet te vragen he als je moet dan moet je

Groetjes!!!

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb het een paar weken terug nog gehad. Mijn blaas spier is niet de beste. Ik was in de stad met twee vriendinnen en moest heel hard lachen om een ontzettend domme grap. Omdat ik eigenlijk al lang naar het toilet moest stond ik toen echt op knappen en liep mijn hele blaas leeg.

Mijn vriendinnen moesten daar weer ontzettend hard om lachen en een van beide plaste ook een beetje in haar broek. We hebben toen snel onze jas er omheen geslagen en zijn verder gelopen. Misschien heeft iemand nog wel iets gezien voor onze jassen eroverheen zaten, maar dat maakt niet uit, ik was gelukkig niet alleen.

 

Groetjes!

Reageer