Vraag

pil slikken en toch zwanger?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Kan je als je de pil gewoon goed slikt en gewoon ongesteld word toch zwanger zijn?

 

Groetjessss x


11 reacties

Ik ben geen expert op dit gebied maar voor zover ik weet kan je niet ongesteld worden als je zwanger bent.

Oke bedankt! Nog iemand??

Reputatie 3
Badge +3

Er is een 0.1%kans dat je zwanger kan worden als je de pil slikt. Maar als je ongesteld word, dan is er een 0% kans dat je zwanger bent.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Iemand0162 ,

In principe kan dit niet! Als je de pil slikt kan het heel soms nog wel gebeuren (ong1 %). Als je ongesteld bent kan het niet. Wees gerustgesteld!

Groetjes mij

Hoi

 

‘t Is volgens mij zoals hierboven al gezegd werd. De pil biedt je bij juist gebruik 99% bescherming tegen een zwangerschap, maar als je ook nog eens ongesteld geworden bent, mag je er vrijwel zeker van zijn dat je niet zwanger bent :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Bedankt allemaal,

Ik voel me nu gerust gesteld!

 

@Kenshin  @Anoniemhulpje @Anonympje06 

 

Ik hoef dan ook geen test te halen toch?

Je hoeft in mijn ogen geen test te doen. Je slikt de pil correct en je bent ongesteld geworden; heeel weinig kans op een zwangerschap dus. Zeg maar geen kans. 

 

Als je je geruster gaat voelen door het doen van een test, kan dat altijd. Echter vermoed ik dat je gewoon het resultaat ‘niet zwanger’ zal krijgen. 

 

Gr. Kenshin

Oke bedankt!

Ik denk ook dat ik niet zwanger ben alleen ben soms een stresskip😅 Ik ga zometeen toch naar de stad dus ik zal er ff over nadenken of ik een test ga halen ofniet maar ik denk het niet heb namelijk ook geen symtomen en ben gewoon ongesteld en slik de pil gewoon goed.

En jullie/meerdere zeggen ook "je kan nii zwanger zijn etc". Dus ik denk zelf dat test ook niet nodig is.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

 

Badge

hoi 

ik wil je niet toch aan het stressen maken maar het kan wel. ik heb ooit een boek gelezen dat ze er niet echt in is geweest en daarna pas de pil deet. ze verloor toch bloed dus ik zou als ik jou was als nog zo'n test doen al is het maar voor gezekerheid

 

groetjes en sterkte

Heb ik gedaan maar was gelukkig negatief!

Reageer