Skip to main content

hoi. ik ben een meisje van 13 en ik heb zins een tijdje last van hele heftige buikpijn. het komt, blijft een paar dagen en is even later weer weg. het is vaak zo erg dat ik niet naar school kan. als ik tegen de meiden zeg de buikpijn van ongesteld zijn maar dan een paar keer zo erg dan snappen sommigen het wel.

de eerste keer dachten mijn ouders en ik dat ik gewoon binnenkort ongesteld zou zijn. mijn urine was ook een beetje rood. maar ze konden niks vinden dus ben ik maar een tijdje thuis gebleven.

de tweede keer toen ik het had zijn we naar de spoedafdeling van de huisarts gegaan en moest ik weer een urine test doen. en weer kwam er niks uit. dus ik blijf weer thuis

er zijn wel meerdere keren geweest maar het komt allemaal op het zelfde neer. urine test en er komt niks uit.

ik heb het nu weer. alleen mijn urine is nu al twee dagen roder en dat uit de andere kant (ik bedoel niet mijn mond) was ook rood. dat was de eerste keer dat dat rood was.

 

ik zit nu met het probleem. ik kan niet lang meer naar school als dit zo doorgaat maar ik wil ook niet weer horen dat er niks aan de hand is waarna ik een tijdje later weer hetzelfde heb. dus ik weet echt niet meer wat ik moet en wil doen.

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Vervelend!

Misschien kan de huisarts je doorverwijzen?

 


even een snelle update omdat ik het topic niet kan bewerken. ik heb nu pijnstillers gehad maar het werkt niet. mijn moeder weet veder over de buikpijn maar niet dat het allemaal rood is


Misschien kan de huisarts je doorverwijzen?

denk het niet. ze doen waarschijnlijk eerst zelf onderzoek en als daar wat uit komt dan wordt ik doorverwezen. maar waarschijnlijk komt er weer niks uit dus dan heb ik er niks aan.


Misschien de huisarts een ander onderzoek doen?

Maar ja...Eigenlijk zou hij gewoon moeten doen wat nodig is, je hebt wel klachten dus er is sowieso iets. Jij hoeft hem niet uit te leggen wat te doen.Je kan misschien een andere huisarts proberen.

 


Misschien kan de huisarts je doorverwijzen?

denk het niet. ze doen waarschijnlijk eerst zelf onderzoek en als daar wat uit komt dan wordt ik doorverwezen. maar waarschijnlijk komt er weer niks uit dus dan heb ik er niks aan.

Hoi, maar dit weet je niet zeker 😊 dus het kan nooit kwaad om het iig toch eens te bespreken. Wie weet kunnen ze je toch helpen en dat zou fijn zijn! 

X Tover 


Reageer