Skip to main content

Hi allemaal,

 

Mijn hand is net weer helemaal open gegaan! Allebei… Ze zijn heel droog en daardoor gaan ze open. Het doet pijn en ik zit weer onder de bloed! Wie heeft dat ook?

Snijd je jezelf? Hoe is het gebeurd? Doe er verband om heen!

Wilhelmavemela.


@wilhelmavemela Nee, het droogt wel op. Ik heb dit bijna elke dag. 


Wat is er gebeurt? En dat soort dingen moet je wel verzorgen! Zodat het niet gaat ontsteken en goed kan genezen.

Wilhelmavemela.


Hey daar moet je wel even naar kijken dan hoor  . Jongen toch hoe komt dat ? Wees voorzichtig. 

Sanny xxxxx


@wilhelmavemela tja, dat komt er van als ik te veel in de zon zit en me handen niet verzorg


@Sanny meestal denk ik dat het wel goed komt. Het is mijn eigen fout.


Heyy @Bazo,

Ik ben het eens met @Sanny en @wilhelmavemela. Hier moet je wel even naar kijken. Al helemaal omdat je zegt dat je dit elke dag hebt. Ik zou naar de huisarts gaan, maar dat moet je helemaal zelf weten. :) 

xx Eenmeisje004 


@Eenmeisje004 @Sanny @wilhelmavemela Ik ben al naar de huisarts gegaan. Elk jaar en ik krijg altijd wel dingen ervoor maar ik gebruik ze niet. Het kost tijd en moeite. Soms vind ik dat ik het verdien


Ja ga naar de huisarts dat is een goed idee!

Wilhelmavemela.

Oh ja jij beslist.


Je verdient het niet! Probeer het een paar keer en dan kijken of het beter gaat goed?

Wilhelmavemela.


Ik heb het ook. Ik heb rare knobbels op mijn rechte hand en het scheurt super makkelijk. Ik ben er heel gewend aan.  Ik heb een droge en gevoelige huid . Daarom draag ik altijd handschoenen.  Ik heb het al sinds mijn 3e . Het begon als een klein vlekje knobbels en daarna groter en groter. Zelfs crème werkt niet. Door die stomme knobbels heb ik scheuren op mijn hand. Toen ik klein was 5 of zo was mijn hand helemaal open gescheurd . Helemaal . Ja, ik overdrijf echt niet . Het was zo griezelig!!!

Thanxxx voor lezen 

 

Emma


Reageer