Vraag

pijn in bal

  • 25 May 2021
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb sinds vorige week woensdag constant een lichte pijn in mijn rechter bal. Ik voel niks raars als opzwelling ofzo, maar het baart me een beetje zorgen omdat het nog niet weg is.

Ik heb er geen last van in bed of met slapen, maar vooral bij zitten voel ik het. Als ik loop voel ik het een klein beetje.

Ik vind het niet prettig om  naar de dokter te gaan, dus vroeg me af of iemand weet wat dit kan zijn. 

Ik ben 16 jaar en het kwam eig nadat ik me die woensdag onder de douche had afgetrokken.

 


6 reacties

Heyy

 

Ik denk dat het toch het beste is om even naar de huisarts te gaan. Aangezien de pijn er al een week zit denk ik toch dat er even naar gekeken moet worden. Ik snap dat je dit niet prettig vind, maar de huisarts ziet dit soort dingen vaak genoeg en het is echt niks om je voor te schamen. Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn en het is handig om even te controleren dat het niks ernstigs is.
 

Groetjes van mij.

Reputatie 1
Badge +1

Joo, mmm dit ken ik nog niet, als ik jouw was zou ik gewoon naar de huisarts gaan, dit is ff ongemakkelijk, maar dan word je wel goed geholpen.

maar wat ik al zei, ik weet hier niet zoveel van, dus als iemand dit herkent en er een andere oplossing voor heeft kan je datook proberen.

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb toch maar even met m'n ouders besproken, zij zeggen dat het waarschijnlijk iets met de groei heeft te maken, maar voor de zekerheid heb ik toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.

Ik laat nog wel van me horen wat er is 

@NaamNietBekend @Jeweetzelf06 

Ik ben net bij de huisarts geweest, het is vermoedelijk een virus infectie wat vanzelf over gaat 

Nogmaals bedankt voor de reacties.

 

Reputatie 2
Badge +3

fijn om te horen dat het waarschijnlijk snel weer over gaat houd het nog wel even in de gaten @Oranjekokosnoot 

Fijn dat het niks ernstigs is @Oranjekokosnoot!

 

Hopelijk gaat de pijn snel weer weg, ik zal het inderdaad nog wel even extra in de gaten houden voor de zekerheid,

 

Groetjes van mij!

Reageer