Vraag

Pijn als ik mijn penis een beetje naar beneden duw bij erectie

  • 25 January 2021
  • 9 reacties
  • 426 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik ben een jongen van 14 jaar en heb sinds 5 dagen best wel veel pijn als ik mijn penis naar beneden duw als hij stijf is.

Als je je inbeeldt dat je wijsvinger een penis is zit de pijn in het bot. Het voelt alsof die een klein beetje is gebroken maar hij staat nog precies zoals voorheen. 

Als hij slap is voel ik er niks van. 

Ook als ik recht op sta voel ik al een beetje pijn door het eigen gewicht van mijn penis. 

Het wordt nog niet erger of minder.

De laatste keer dat het geen pijn deed gebruikte ik een sok om te masturberen en dat schuurde een beetje wat een kleine schaafwond op mijn eikel maakte. Er kwam wat bloed uit, maar niet gevaarlijk veel.

 

Komt dit vaker voor? Zo ja, wat moet ik doen?

Ik heb niet zo heel veel problemen met naar de huisarts te gaan, maar ik vind het ook geen pretje. 

Mvg, 

Anoniem


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je wijsvinger in je penis, ga je lekker? Hoe weet je hoe dat voelt??? Je penis is ook niet bedoeld om als ie stijf is alle hoeken op te draaien, hij is bedoeld om af te trekken of om seks mee te hebben, gewoon niet meer naar beneden duwen, misschien trek je teveel af? Dat je penis allemaal bewegingen maakt waar de spieren niet aan gewend zijn, groetjez, 

-flopflop13 

@Flopflop13 , ik denk dat je @Dte6745 niet helemaal goed begrepen hebt. Hij zegt niet dat hij zijn vinger in zijn penis doet, maar geeft zijn vinger als voorbeeld om aan te wijzen waar het ongeveer pijn doet :)

Badge

Je wijsvinger in je penis, ga je lekker? Hoe weet je hoe dat voelt??? Je penis is ook niet bedoeld om als ie stijf is alle hoeken op te draaien, hij is bedoeld om af te trekken of om seks mee te hebben, gewoon niet meer naar beneden duwen, misschien trek je teveel af? Dat je penis allemaal bewegingen maakt waar de spieren niet aan gewend zijn, groetjez, 

-flopflop13 

Verkeerd gelezen?

Als je je inbeeld, dat je wijsvinger, een penis is. 

En het doet al pijn bij een hoek van 90 graden. 

Zie dat niet goed gaan bij seks later (als het blijft).

Volgens mij trek ik niet te veel af hoor, max 7 x in de week ofzo. 

Reputatie 5
Badge +6

 
(onnodige quote verwijderd)

Als je het nou een weekje laat, kijk dan een of je penis geen pijn meer doet als ie buigt!

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

Okee zal kijken. 

Heyy

Het verstandigste lijkt me om met je zorgen naar een arts te gaan, zie zal samen met jou kunnen kijken wat het probleem is. Zeker als je pijn hebt lijkt het me aangeraden om langs te gaan bij je huisarts. Zoiets is best ongemakkelijk, maar ik denk dat je beter toch gaat.

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

Ik wacht nog ff af. Als het niet minder wordt gaat mijn vader een afspraak maken. 

Reputatie 1
Badge +3

M'n beste vriend heeft dit ook een tijd gehad en die is gewoon naar de huisarts gegaan en heeft er een zalfje voor gekregen dus als het lang blijft gwn ff naar de huisarts.

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

 

Aah dankje dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben. 

Reageer